Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schuldig voelen of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • schuldig voelen of niet?

    Ik ben sinds een maand aan het rondzoeken naar een DSLR met een een paar goeie lenzen.
    uiteindelijk heb ik mijn keuze gemaakt en heb ik mijn bestelling geplaatst.
    Gisteren zei ik dit een thuis tegen mijn vader...
    toen ik de prijs zei verschoot hij zich een bult, waardoor ik me begin af te vragen of het me wel waard is.
    Voordien dacht ik dat kwaliteit geld koste...

    Canon EOS 40D
    Canon Speedlite 430EX + omni bounce
    Tamron 17-50mm f/2.8 XR Di II LD ASP Canon
    Canon EF 50mm F 1.8 II ø 52 mm
    Canon EF 70-200mm F 4.0 L IS USM + zonnekap
    Canon BP-511A

    dit alles voor een 2700 euro - 210,00 euro cashback

    Ik ben totaal geen professional, maar wil toch kwaliteit omdat ik heel graag foto's neem en altijd met een beperkt toestel zat.

    zijn er onder jullie nog die als hobiest toch "zoveel" geld uitgeven aan een toestel?
    of verklaren jullie me zot?
    Canon EOS 40D | Canon EF 50mm F 1.8 II | Canon EF 70-200mm F 2.8 L IS USM | Tamron 17-50mm f/2.8 XR | Speedlite 430EX

  • #2
    Re: schuldig voelen of niet?

    enkel JIJ bepaalt of je dat geld eraan wil geven of niet.

    Toen ik indertijd mijn EOS400D met kitlens kocht aan +- 800 € verklaarde iedereen me voor zot dat ik teveel geld hieraan gaf en elke keer ik een nieuwe lens kocht van hetzelfde maar ondertussen was het wel van : ooooh zo toffe foto's!

    ondertussen heeft mijn broer ook een 400D gekocht en hij is er tevreden van en wederom mijn ouders van "hij kan het geld ook anders besteden" maar mijn broer is tevreden over de foto's en het toestel en wil hem al niet meer missen.

    JIJ koopt een camera en niet je ouders of wie dan ook.

    Dus : als JIJ daar 2700 € aan WIL geven, moet je dat doen (tenzij je je echtgeno(o)t(e) zwaar tegen de schenen stampt of zo).

    Da's mijn gedacht he...