Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

    Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300 besteld en betaald op 19 maart en per post ontvangen op 23 april.
    Nog niet doorworsteld, maar het ziet er veelbelovend uit. Volgende week op vakantie een uitgeprinte versie meenemen op vakantie.

    Complete guide to the Nikon D300 -> 769 blz.

    Introduction to Nikon software -> 204 blz.

    Introduction to DSLR -> 13 blz.

    dan zijn er nog een heleboel files bv. actions, workflow movies, worksheets D300, Actions for PS, etc...
    Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

  • #2
    Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

    Oorspronkelijk geplaatst door hbervoets Bekijk bericht
    Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300 besteld en betaald op 19 maart en per post ontvangen op 23 april.
    Nog niet doorworsteld, maar het ziet er veelbelovend uit. Volgende week op vakantie een uitgeprinte versie meenemen op vakantie.

    Complete guide to the Nikon D300 -> 769 blz.

    Introduction to Nikon software -> 204 blz.

    Introduction to DSLR -> 13 blz.

    dan zijn er nog een heleboel files bv. actions, workflow movies, worksheets D300, Actions for PS, etc...
    Heb hem ook vandaag aangekregen
    Zit ook nog een boekje bij van 96 blz met talloze voorkeur instellingen, zoals in de Complete guide maar dan zonder uitleg waarom. Gewoon een quick reference. Nikon D300 To Go

    Hubert
    Hubert

    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

    Comment


    • #3
      Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

      is tijdelijk uitverkocht blijkbaar... is dat zo'n superinteressant hebbeding? ik ken het niet, vandaar. da's veel meer dan een gewone handleiding dan ?

      fujifil

      Comment


      • #4
        Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

        Oorspronkelijk geplaatst door Fujifil Bekijk bericht
        is tijdelijk uitverkocht blijkbaar... is dat zo'n superinteressant hebbeding? ik ken het niet, vandaar. da's veel meer dan een gewone handleiding dan ?

        fujifil
        Ik had die van de D200 en ik moet zeggen het is echt veel gedetailleerder dan de officiële handleiding.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

        Comment


        • #5
          Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

          Oorspronkelijk geplaatst door Fujifil Bekijk bericht
          is tijdelijk uitverkocht blijkbaar... is dat zo'n superinteressant hebbeding? ik ken het niet, vandaar. da's veel meer dan een gewone handleiding dan ?

          fujifil
          Inderdaad , de handleiding van Nikon is geschreven door ingenieurs ; die van Hogan door een fotograaf . Ze is bijgevolg op de praktijk gericht. Z'n geld dubbel en dik waard , op voorwaarde uiteraard dat je het engels voldoende beheerst.

          Comment


          • #6
            Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

            Mijne ook al een paar dagen in huis, ik heb weer even leesvoer, laat het weekend maar komen
            ---------------- Ik doe niet meer mee

            Comment


            • #7
              Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

              Zijn E-boeken bevatten veel info. Maar het D300 boek is nu weeral uitverkocht tot 10/05.
              Ik snap niet waarom hij enkel op CD levert en je de PDF niet gewoon kan downloaden. Veel makkelijker en sneller.
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

              Comment


              • #8
                Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

                Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                Zijn E-boeken bevatten veel info. Maar het D300 boek is nu weeral uitverkocht tot 10/05.
                Ik snap niet waarom hij enkel op CD levert en je de PDF niet gewoon kan downloaden. Veel makkelijker en sneller.
                Pdf'fen kan je doorsturen hé JP, commercieel niet bijzonder interessant hé
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment


                • #9
                  Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                  Pdf'fen kan je doorsturen hé JP, commercieel niet bijzonder interessant hé
                  Greetz, Kariboe
                  Ze staan op de cd ook als pdf...........
                  ---------------- Ik doe niet meer mee

                  Comment


                  • #10
                    Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

                    Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                    Ze staan op de cd ook als pdf...........
                    Oei, dat is wat men noemt... lik op stuk krijgen
                    Tja, dan begrijp ik het ook niet...
                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

                      t is alleen net ff te groot om door te mailen
                      ---------------- Ik doe niet meer mee

                      Comment


                      • #12
                        Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

                        Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                        t is alleen net ff te groot om door te mailen
                        Met gmail is dat helemaal geen probleem als het moet. Trouwens voor download heb je geen mail nodig.

                        Hubert
                        Hubert

                        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

                          Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                          t is alleen net ff te groot om door te mailen

                          Een download via een website of FTP. Geen attachment via e-mail natuurlijk.
                          BD0497BE : Nikon body + glas
                          www.RudyVerrijt.info

                          Comment


                          • #14
                            Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

                            Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                            Een download via een website of FTP. Geen attachment via e-mail natuurlijk.
                            ja duh, dat snap ik ook wel, maar het is nog steeds te groot om ff door te mailen naar Kariboe
                            ---------------- Ik doe niet meer mee

                            Comment


                            • #15
                              Re: Thom Hogan's Nikon Complete Guide to the Nikon D300

                              Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                              ja duh, dat snap ik ook wel, maar het is nog steeds te groot om ff door te mailen naar Kariboe


                              Zippen en opsplitsen in stukjes van 4MB en je kan het perfect mailen.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment

                              Working...
                              X