Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagske

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagske

    Iemand een idee?
    Stel dat ik mijn D40 verkoop…
    Hoeveel zou deze nu nog waard zijn?

    Doe ik er beter aan de lezen erbij te verkopen of hou ik die voor mijn nieuwe cam?
    Nikon D300

  • #2
    Re: vraagske

    Oorspronkelijk geplaatst door Matheww_1 Bekijk bericht
    Doe ik er beter aan de lezen erbij te verkopen of hou ik die voor mijn nieuwe cam?
    Als uwe nieuwe cam een Canon of Pentax of Sony is, waarschijnlijk wel best mee verkopen.
    Voor de rest hangt het af van wat je wil, wat je oude lenzen waren en wat je budgetten zijn.

    Hubert
    Hubert

    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

    Comment


    • #3
      Re: vraagske

      Nikon d80 & d90//sigma 18-200 OS//nikkor 70-300 mm VR//nikkor 16-85mm VR

      Comment


      • #4
        Re: vraagske

        Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
        Als uwe nieuwe cam een Canon of Pentax of Sony is, waarschijnlijk wel best mee verkopen.
        Voor de rest hangt het af van wat je wil, wat je oude lenzen waren en wat je budgetten zijn.

        Hubert
        nee nee twordt een Nikon...twijfel nog tussen d200 of d300 maar heb allezins meer beelden per seconde en meer pixls nodig...

        kan ik mijn lezen hierop gebruiken? (zie subschrift voor lenstypes)

        groeten
        Nikon D300

        Comment


        • #5
          Re: vraagske

          Oorspronkelijk geplaatst door Matheww_1 Bekijk bericht
          nee nee twordt een Nikon...twijfel nog tussen d200 of d300 maar heb allezins meer beelden per seconde en meer pixls nodig...

          kan ik mijn lezen hierop gebruiken? (zie subschrift voor lenstypes)

          groeten
          ja, maar tis een beetje zonde om op zulke semi-pro toestellen zulke plastieken lensjes te gebruiken...

          vergeet niet, glas komt voor body's...
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: vraagske

            Als je de overstap maakt kan je natuurlijk voor te starten deze lenzen gebruiken, maar ik zou toch in de toekomst naar een betere set uikijken voor gebruik op je toestel (D200 D300)
            Voor een D40 zijn dit goede lenzen, maar voor een duurder type zullen de beperkingen van de lens vlugger zichtbaar zijn. (hoe meer pixels, ...)


            Oorspronkelijk geplaatst door Matheww_1 Bekijk bericht
            nee nee twordt een Nikon...twijfel nog tussen d200 of d300 maar heb allezins meer beelden per seconde en meer pixls nodig...

            kan ik mijn lezen hierop gebruiken? (zie subschrift voor lenstypes)

            groeten
            Last edited by PVA; 16 april 2008, 22:36.
            Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
            Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

            Comment

            Working...
            X