Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

    Hallo,

    Misschien herinner je je dit nog : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=200458

    Plaats van het gebeuren : http://users.telenet.be/NucleaBuggyRacing/index.html

    Vrije toegang. Graag hier bevestiging van je aanwezigheid. We krijgen normaal gezien toestemming om vòòr de dranghekkens te staan.

    Als tegenprestatie ontvangen de mensen de foto's die jullie trekken. Jullie sturen daartoe een CD of DVD op naar mij (adres volgt wel) die ik integraal doorgeef aan hen. (Mensen die geen foto's afleveren worden hier aan de schandpaal genageld )

    Inschrijven gebeurt door een mail te sturen naar info@anti-spam@natwork.be (verwijder de @anti-spam) met vermelding van je nick op BD, je echte naam en voornaam en een GSM nummer.

    Let wel dat ik niks "organiseer" ! Mijn bijdrage blijft beperkt tot deze aankondiging, een meeting-point ter plaatse, en het verzamelen van de CD's achteraf. Jullie blijven zelf verantwoordelijk voor je daden. Deze SD valt niet onder de verzekering van BD. Knalt een een zelfbouw auto tegen je dure lens, dan moet je dus niet bij mij zijn.

    Forumtopic:



    Foto’s van de vorige wedstrijden:



    Place to be:
    Boeretang 200,
    2400 Mol

    OPGELET : Er bestaat ook BoereNtang. Daar is het NIET.

    Opgepast: rond Dessel staan er een hoop flitscamera’s

    Ingeschreven tot nu toe :
    1. Ikke
    2. Bachus1909
    3. Francis1950
    4. Bernus
    Last edited by Nat; 20 mei 2008, 21:52.
    natwork.be

  • #2
    Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

    Ik ga veel plaats hebben
    natwork.be

    Comment


    • #3
      Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

      je gaat me toch niet zeggen dat er niemand geïnteresseerd is?
      enne wat de BD verzekering betreft, die dekt geen materiaalschade enkel lichamelijke schade, op dat punt heb je misschien iedereen afgeschrikt
      ben wel te vinden voor zoiets maar moet keuzes maken, de zin is er wel maar de tijd is iets anders, de karweien die hier nog moeten gebeuren kunnen niet steeds uitgesteld worden, daarbij is Mol niet bij de deur dus ben ik sowieso een ganse dag kwijt....
      de studenten zitten in de blok maar de afgestudeerde BD'ers toch niet
      misschien een andere keer Nat

      Comment


      • #4
        Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

        Geen probleem hoor Linda
        Maar zoals gezegd : ik ga veel plaats hebben. Of misschien niet, maar dan toch unieke foto's.
        Had ik al gezegd dat er pitspoezen zouden zijn ?
        natwork.be

        Comment


        • #5
          Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

          Nat, ik ga 't hier (thuis) eens vragen... maar 't zijn redelijk veel SD's op korte tijd. 't Is vlak in de buurt en ik heb zo'n soort fotografie eigenlijk nog nooit gedaan, dus is 't weer een mogelijkheid om te experimenteren en bij te leren. Of er echt "goeie" resultaten van gaan komen, da's een andere zaak, want 't lijkt me nogal moeilijk . Ik laat nog een seintje.

          Comment


          • #6
            Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

            Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
            Geen probleem hoor Linda
            Maar zoals gezegd : ik ga veel plaats hebben. Of misschien niet, maar dan toch unieke foto's.
            Had ik al gezegd dat er pitspoezen zouden zijn ?
            Kijk had je nu pitskaters voorzien zou ik nog te overhalen zijn

            Comment


            • #7
              Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

              Het kan hovaardig klinken, maar ik zou wel raad weten met die rijdende autootjes mits ik een mooi overzicht over het parcours zou hebben, alleen zit ik dat weekend inclusief maandag weer aan zee met de familie Mijn zoon zou het overigens zééér leuk vinden

              MVG,

              Comment


              • #8
                Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

                Dit had ik ook graag meegedaan, helaas heb ik juist op die dag een helicoptervlucht geboekt en die kan ik niet zomaar veranderen . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

                  Ik ben benieuwd naar de foto's. van mezelf (& mijn materiaal) weet ik dat het niet zou lukken. veel te trage lenzen.
                  Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

                  Comment


                  • #10
                    Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
                    Ik ga veel plaats hebben

                    Als ge dan toch nog plaats genoeg hebt . . .

                    Willen wij ook ons nog aanmelden voor te komen.

                    Bachus1909 en Francis1950

                    Mailtje is verstuurd naar "Natwork"
                    Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
                    Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

                    BD0460BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

                      Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                      Kijk had je nu pitskaters voorzien zou ik nog te overhalen zijn
                      Misschien kan ik daar óók voor zorgen Ander ga ik er even staan. Dan loopt gelijk iedereen weg en hebben we nóg meer plaats.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
                      Als ge dan toch nog plaats genoeg hebt . . .

                      Willen wij ook ons nog aanmelden voor te komen.

                      Bachus1909 en Francis1950

                      Mailtje is verstuurd naar "Natwork"
                      Yup, mail ontvangen. Nu nog hopen op wat weer
                      natwork.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

                        Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                        Nat, ik ga 't hier (thuis) eens vragen... maar 't zijn redelijk veel SD's op korte tijd. 't Is vlak in de buurt en ik heb zo'n soort fotografie eigenlijk nog nooit gedaan, dus is 't weer een mogelijkheid om te experimenteren en bij te leren. Of er echt "goeie" resultaten van gaan komen, da's een andere zaak, want 't lijkt me nogal moeilijk . Ik laat nog een seintje.
                        't Zal niets worden. De kinderen zijn ingeschreven in een tennistornooi... dus daar wat fotootjes maken. Volgende keer misschien.

                        Comment


                        • #13
                          Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

                          van hoelaat tot hoelaat is dit?? of toch ongeveer

                          Comment


                          • #14
                            Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

                            Ik heb net gebeld met mijn collega die er ook zal zijn.
                            Afspraak ter plaatse om 12u30. Waar precies kon hij ook moeilijk zeggen, maar we zijn met niet zoveel en ik stuur wel een sms of ik bel wel indien wel elkaar niet onmiddellijk vinden.
                            De race op zich begint om 13u00 en endigt rond 17u00.

                            Wat moet je meehebben :
                            Een fluo vestje
                            Stevig schoeisel
                            Iets om je camera in kwijt te kunnen als het regent.
                            Het is de bedoeling dat mijn collega ons voorstelt aan de organisator of bestuurder en dat we daar ook enkele instructies krijgen.

                            Tot dan !

                            Nat.
                            natwork.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: SD Modelwagenrace - Mol - 1 juni 2008

                              Voila,

                              Het is gedaan. Veel foto's, hoeveel weet ik nog niet, want ik had ook mijn zoon bij en die heeft geschoten of zijn leven ervan af hing. Hij heeft 2 batterijen van mijn oud gediende D70 leeggeschoten en de derde halfweg en drie geheugen kaartjes vol... Ik ga mijn werk hebben
                              Bedankt aan Bachus1909 Francis1950 en Bernus voor het tof gezelschap !

                              Een voorsmaakje :



                              (Ter info : Van mezelf, niet van mijn zoon)
                              natwork.be

                              Comment

                              Working...
                              X