Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar zijn we mee bezig???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar zijn we mee bezig???

    Zoals zovelen hier in de streek, zaterdag van het mooie weer geprofiteerd en een fietstochtje gemaakt om plekjes te spotten om binnenkort de volledige bloei van de bloesems vast te leggen, kom ik dit beeld tegen....



    Het is natuurlijk niet het enige sluikstort dat je tegenkomt langs Vlaamse Wegen, maar zo midden in het veld, en dan nog de hoeveelheid, daar heeft iemand toch al veel moeite voor moeten doen! Ik snap niet dat ze dan niet door rijden naar het containerpark, maar daar moeten natuurlijk enkele eurootjes voor afgedokt worden. Ik vind het vreselijk maar veel is er niet tegen te doen, en dat terwijl onze streek er bijna op haar mooist bijligt.
    Misschien helpt het deze foto hier te posten (althans om mijn frustratie kwijt te raken.)
    Groetjes,Anita
    Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
    tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

  • #2
    Re: Waar zijn we mee bezig???

    Hoi,

    Ik kan je frustratie best begrijpen. Iedere ochten neem ik de kustbaan tussen Blankenberge en Oostende, en onderweg zie je ook veel liggen.
    Ik versta sommige mensen niet, als je de moeite doet om het in te laden, rij dan toch naar een containerpark. Jammer dat bij veel gevallen geen adressen zitten om ze te kunnen opsporen.

    Over de foto zelf, kvind het wel iets hebben (compo stort <-> natuur) en het geeft mooi je reden tot frustratie weer.
    Foto komt wel klein beetje fel over, mss iets te fel (ofwel ligt het aan men scherm)

    Grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

    Comment


    • #3
      Re: Waar zijn we mee bezig???

      Dit soort gedrag is jammer genoeg schering en inslag - ik deel je frustratie en je hebt 200% gelijk om dit soort dingen ook via onze hobby aan te klagen. Voor mij verdient deze foto hier zeker een plaatsje!
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: Waar zijn we mee bezig???

        Spijtig dat we dat soort beelden moeten maken: de mens die uit egotripping de natuur kapot maakt.

        Misschien moeten we dat wat meer via onze hobby aan de kaak stellen.
        Gelijkaardige foto's verzamelen en dan publiek maken via media, ....

        btw. toch een mooie foto
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: Waar zijn we mee bezig???

          Oorspronkelijk geplaatst door Selkie Bekijk bericht
          Spijtig dat we dat soort beelden moeten maken: de mens die uit egotripping de natuur kapot maakt.

          Misschien moeten we dat wat meer via onze hobby aan de kaak stellen.
          Gelijkaardige foto's verzamelen en dan publiek maken via media, ....

          btw. toch een mooie foto
          ik volg
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #6
            Re: Waar zijn we mee bezig???

            Erg, heel erg
            Mooi vastgelegd
            Groetjes Hendrika

            Comment


            • #7
              Re: Waar zijn we mee bezig???

              ...door zo'n rotzooi te dumpen in zo'n knappe lokatie geraak je zo gefrustreerd...
              ...kortelings verwachten wij hier zeer treffende shots van de "Kararakt-route", made by Anita...
              We kijken er alvast naar uit hoor...

              mvg,

              Roland

              Comment


              • #8
                Re: Waar zijn we mee bezig???

                Inderdaad frustrerend om zo'n dingen tegen te komen in een mooi landschap!
                Je foto geeft dit contrast mooi weer.
                Wel een paar stofjes wegclonen...
                Frebeat

                Meer foto's op http://www.sightings.be

                Comment


                • #9
                  Re: Waar zijn we mee bezig???

                  Als dit in Borgloon gefotografeerd is, dan denk ik dat dit een "kunstwerk" is. Ik heb er nog zo "eentje" zien liggen.
                  Alpha male no more.
                  Canon 650D en 1100D met 18-200 mm zoom, 100 mm macro, 10-22 groothoek.
                  FB: Joska Joska.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waar zijn we mee bezig???

                    Nog een schrijnend voorbeeld van de rotzooi die overal gedumpt wordt ...boetes ter zake mogen van mij hoog oplopen.....

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waar zijn we mee bezig???

                      Ondanks het schrijnend onderwerp vind ik dit fotografisch een heel knappe plaat. Chapeau trouwens om dit ook eens onder de aandacht te brengen.
                      SITE: http://www.xraypictures.be
                      FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waar zijn we mee bezig???

                        Wraakroepend qua inhoud. Mooi vastgelegd.
                        gegroet, Ludo

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waar zijn we mee bezig???

                          Ongelooflijk, het ziet er nog 'vers' uit. Pas gedumpt.
                          Zag laatst aan een tankstation langs de autoweg een vrouw, stapte uit: koffer open en twee dikke grijze zakken gooide ze naast de vuilbak, stapte in, volgende vuilbak, zelfde scenario, tot 4x toe.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waar zijn we mee bezig???

                            Spijtig dat je toen je camera niet bij had. Had mooi geweest - op heterdaad
                            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                            "Casu Consulto - Modo Fac"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waar zijn we mee bezig???

                              Even melden dat ik hier vandaag nog eens langs fietste en het hele stort is reeds opgeruimd door de werkmannen van de stad! Bij deze aan die mannen een dikke mercie ( ik denk dat er hier ene meeleest dus die mag dat doorgeven hé! )

                              Ook iedereen die reageerde en mijn frustratie deelde van harte dank !
                              Groetjes,Anita
                              Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                              tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

                              Comment

                              Working...
                              X