Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graffiti

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graffiti

    De kunst van iemand anders vastgelegd. Anders krijg ik daar weer kritiek op.




    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: Graffiti

    prachtige reeks paul
    die eerste gaat een bekende worden hahaa (heb ik nog al gezien)
    ik ga voor die leuke dame op de 2de
    ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
    *BD1034BE

    Comment


    • #3
      Re: Graffiti

      Nog een persoon erbij, op je tweede, die naar omhoog kijkt en...
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: Graffiti

        staan er prima op.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Graffiti

          De kunst van iemand anders vastgelegd. Anders krijg ik daar weer kritiek op.
          Inderdaad, daarom geef ik maar geen commentaar op deze foto's want die ken je al.

          Comment


          • #6
            Re: Graffiti

            Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            Inderdaad, daarom geef ik maar geen commentaar op deze foto's want die ken je al.
            maar tis ook een kunst om iemand anders zijne kunst op plaat te krijgen he
            als je een foto maakt van een heel leuk gebouw een kunstwerkje moet je het ook in beeld brengen he zonder da je de bouwer bent
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #7
              Re: Graffiti

              Prachtig werk man
              Ik heb het nog gezien , ik heb het ook gekiekt , maar belange niet zo goed als deze.
              Enne idd , is een kunstwerk van een ander , maar het plaatje wat jij ervan gemaakt hebt , is jouw werk....
              mooie compo's


              mvg xiebu
              "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
              *BD1033BE*

              Comment

              Working...
              X