Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digitaal toestel voor kinderen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • digitaal toestel voor kinderen

    Welke toestellen (aan aanvaardbare prijs) zijn geschikt voor kinderen van 7jaar.
    Heb een HP Photosmart E337 aan 59,00 euro gevonden op www.vandenborre.be

    Thanks voor de reacties
    Canon EOS 7D / Canon 28-80 + 75-300 / Sigma 17-35mm DG HSM 1:2,8-4 / Canon 100-400 L IS USM / /Canon 100 USM macro / Canon speedlite 580 EX II

  • #2
    Re: digitaal toestel voor kinderen

    Ze hebben ooit eens reclame gegeven op tv voor een digitaal toestel speciaal voor kinderen, dat tegen meerdere stootjes kan. Maar de naam ontgaat mij nu.

    Of het kwalitatief goed is, daar heb ik wel mijn twijfels bij. En het zal ook wel een fisherprice-look hebben... ik weet niet of het zoiets is dat je zoekt?

    Van "echte" fototoestellen zou ik het niet weten
    www.katrijnmichiels.be | blog

    Comment


    • #3
      Re: digitaal toestel voor kinderen

      Kijk eens rond op Ebay. Een point and shoot die een paar jaar geleden goede reviews kreeg, maakt nu nog altijd mooie foto's, maar kost nu een pak minder.
      Oh, en het speciale toestel ios waarschijnlijk dat van VTech, dat ook als draagbare spelletjesconsole dubbelt. Het is echter een duur ding.
      Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

      Comment


      • #4
        Re: digitaal toestel voor kinderen

        Mijn nichtje (5jaar) heeft het toestel van V-tech.
        Ze was er heel blij mee tot ze merkte hoe traag het toestel was.
        (ze had al eens wat foto's getrokken met mijn Canon Ixus 850 IS)
        Na wat geduld te leren hebben kan ze er wel goed mee overweg.
        Het toestel is voor kinderen vooral leuk omdat ze er MP3's op kunnen afspelen en er nog een paar spelletjes opstaan.
        Maar als ik jou was was ging ik voor een goedkoop compactje.
        Een kind van 7 zal er meer mee zijn denk ik.
        Fujifilm X-PRO2 - Fujifilm XF 16mm F1.4 - Fujifilm XF 23mm F2 - Fujifilm XF 35mm F2 - Fujifilm XF 50mm F2 - Fujifilm EF-X20 - Canon Speedlite 580EX II - Manfrotto 055XPROB met de Manfrotto 488RC2

        Comment


        • #5
          Re: digitaal toestel voor kinderen

          Oorspronkelijk geplaatst door lucas1 Bekijk bericht
          Welke toestellen (aan aanvaardbare prijs) zijn geschikt voor kinderen van 7jaar.
          Heb een HP Photosmart E337 aan 59,00 euro gevonden op www.vandenborre.be

          Thanks voor de reacties
          Ik zou gewoon een 2e hands Canon A40 of A60 kopen voor een paar tientjes, betere foto's dan dat HP ding.....

          Comment


          • #6
            Re: digitaal toestel voor kinderen

            Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
            Ik zou gewoon een 2e hands Canon A40 of A60 kopen voor een paar tientjes, betere foto's dan dat HP ding.....
            Overschot van gelijk: leren rijden doe je ook niet met een speelgoedauto...

            Onze dochter van 5 (rustig kind) heeft ons eerste toestel "geërfd", Canon A40. Slaagt er ondertussen in om de dingen ongeveer gekadreerd te krijgen, en nu wordt er veel met de zoom gespeeld: tof!

            Comment


            • #7
              Re: digitaal toestel voor kinderen

              Heb hier anders nog een canon a20 staan die je mag hebben voor 0 euro.

              Er is 1 probleem mee: het schem is defect, maar je kan nog steeds via de zoeker fotograferen.
              Toestel werkt op AA batterijen en CF kaart.

              Als je intresse hebt stuur je maar pm

              mvgr
              PVA
              Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
              Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

              Comment


              • #8
                Re: digitaal toestel voor kinderen

                Dit is misschien een interessant draadje:
                http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=195032
                Mvg Tim

                Comment


                • #9
                  Re: digitaal toestel voor kinderen

                  Met zo'n V-tech ding kan je natuurlijk meer dan foto's trekken, je kan er ook filmpjes mee maken, spelletjes spelen, mp3's afspelen,... en het kost € 89.90. We hebben er zo een gegeven aan ons klein voor haar eerste communie en het is een voltreffer. Vooral voor meisjes is zo'n roze toestelletje leuk natuurlijk. Als ze wat groter is krijgt ze ook een compactje maar voor 7 jaar is dit leuker, denk ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: digitaal toestel voor kinderen

                    Mijn zoontje van 2,5 jaar loopt nu al enkele maanden met een point en shoot cameraatje van HP rond. goedkoper dan de 'speciale' kinderfoto-toestellen, en honderden malen betere kwaliteit (en die is dan nog niet zo bijster, maar wel redelijk).
                    Hij draagt het toesttelletje altijd met een nekstrap, en nu, na een half jaar spelen, is er al vanalles met het toestel gebeurd, en het ding werkt nog perfect.
                    Het is trouwens een echte aanrader om zo'n jonge kinderen te laten fotograferen. Het perspectief dat je in die foto's ziet is zo ongewoon, dat het een kunst op zich wordt!

                    PS: zorg voor hele kleine kinderen wel voor een toestel zonder te veel instelbare opties, en zo weinig mogelijk knoppen, en zeker geen zoom.
                    FZ50 user...

                    Comment

                    Working...
                    X