Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies: Canon EOS 400D of Nikon D40

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Advies: Canon EOS 400D of Nikon D40

    Hoi

    Ik ben vrij onervaren op het gebied van fotografie en zeker qua keuzes maken ivm een toestel.

    Tot nu toe was ik tevreden met een simpele Sony Cybershot voor af en toe eens een foto te nemen op een feestje. Maar ik wil graag van fotograferen mijn hobby maken en daarom wil ik een nieuw degelijk toestel kopen dat aan mijn eisen voldoet maar ook binnen mijn budget past. Het toestel moet dienen voor zowel foto's op feestjes e.d. Maar ik zou ook graag natuurfoto's, landschappen enzo fotograferen. Kortom alles wat mij boeit.

    Nu ben ik aan het twijfelen tussen een Canon EOS 400D (kit) en een Nikon D40 (kit). Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze ongeveer overeen komen qua functies en kwaliteit, maar misschien kunnen jullie mij toch wat advies geven om toch een juiste keuze te kunnen maken.

    Bedankt

  • #2
    Re: Advies: Canon EOS 400D of Nikon D40

    Naar de winkel: in de hand nemen bekijken en verder wat lezen: DPreview, Thom Hogan, DCRP en Steve Digicams.

    Ik raad je aan niet teveel te luisteren naar andere lieden dan die de camera zelf hebben. Je kunt wel nagaan waarom.

    Karel

    Comment


    • #3
      Re: Advies: Canon EOS 400D of Nikon D40

      Beide zijn goede toestellen maar er is hier een heel interessante zoekfunctie want deze vraag is hier reeds enkele malen gesteld. Er zijn zeker pro's en con's maar de zoekfunctie zal je zeker helpen.

      Comment

      Working...
      X