Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio glas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio glas

    1.


    - Camera Model: Canon EOS 40D
    - Lens: Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM
    - Sluitertijd:1/125
    - Diafragma: f/14
    - ISO: 100
    - Belichtingscompensatie: 0


    2.


    - Camera Model: Canon EOS 40D
    - Lens: Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM
    - Sluitertijd:1/125
    - Diafragma: f/22
    - ISO: 100
    - Belichtingscompensatie: 0
    Canon EOS 40D + BG-E2N grip | EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM | EF 24-70mm f/2.8 L USM | EF 70-200mm f/2.8L IS USM | EF 50mm f/1.8 II | 580EX II Flitser

  • #2
    Re: Studio glas

    Mooie foto's. Dit spreekt me wel aan.
    (Had eigenlijk nooit gedacht dat je met zo'n exif's dit resultaat kon bereiken, moet nog veel leren...)
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Studio glas

      De eerste vind ik te donker, de tweede is origineel van opzet ('t is blijkbaar niet de camera die onder hoek staat...).
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

      Comment


      • #4
        Re: Studio glas

        Twee tegenpolen, maar alletwee behoorlijk uitgevoerd.
        Bij de eerste had ik toch graag wat minder ruimte bovenaan gezien, en wat meer ruimte onderaan, zodat de weerspiegeling van de knikkers volledig te zien zou zijn. Je bent in een "studio" bezig, dus je hebt tijd om met deze dingen rekening te houden.
        David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

        Comment


        • #5
          Re: Studio glas

          Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
          Twee tegenpolen, maar alletwee behoorlijk uitgevoerd.
          Bij de eerste had ik toch graag wat minder ruimte bovenaan gezien, en wat meer ruimte onderaan, zodat de weerspiegeling van de knikkers volledig te zien zou zijn. Je bent in een "studio" bezig, dus je hebt tijd om met deze dingen rekening te houden.
          Inderdaad, precies te overhaastig tewerk gegaan.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X