Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

natte macro's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • natte macro's

    Vanochtend had ik mijn laatste les natuurfotografie. En het was praktijk. Spijtig van het regenweer maar er zijn er toch een paar uitgekomen.
    of






    nikon d300 en d90 met sb800 , nikon 17-55 f2.8; nikon 50mm f1.4 af-s, tamron 180mm f3.5 macro, nikon 70-200 VR f2.8 af-s, nikon 300mm f4 af-s en sigma 50-500

  • #2
    Re: natte macro's

    vind geen van de drie geslaagd hoor, alleen de tweede heeft leuke kleurtjes.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: natte macro's

      Ik weet niet hoe het komt maar de foto's laden zo langzaam dat ze er na 3 minuten nog niet zijn.
      Dus helaas nog geen commentaar.
      Groetjes Marlies

      https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: natte macro's

        Ik mis in de eerste 2 foto's een logische plek waar je ogen naar toe geleid worden. Pas na enig zoeken zie ik waar de scherpte zit.
        Bij de laatste vind ik de scherpte wel logisch gekozen, maar voelt het totaalplaatje wat uit balans (het waarom kan ik niet goed onderbouwen, zo ver ben ik zelf nog lang niet).
        Canon 500D met EF-S 18-135mm/3.5-5.6 IS-USM + 18-55mm/3.5-5.6 IS + 55-250mm/4-5.6 IS +EF 75-300mm/4-5.6 III + 50mm/1.8 IS

        Comment


        • #5
          Re: natte macro's

          Helaas krijg ik deze foto's niet opgeladen...duurt al 4 minuutjes...
          Kom nog eens terug...

          Comment


          • #6
            Re: natte macro's

            Je weet wat ik van deze platen vind : heerlijk hoe je - ondanks het regenweer - perfect het weinige licht weet te vangen met aantrekkelijke en ongewone kleuren tot gevolg. De zeer beperkte scherptediepte (soms zelfs een beetje gebrek daaraan!) levert je zeer poëtische beelden. Ook de ongewone composities dragen daar toe bij...
            Laat je niet kisten... dit zijn mooie, sprekende en aparte platen
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: natte macro's

              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
              Je weet wat ik van deze platen vind : heerlijk hoe je - ondanks het regenweer - perfect het weinige licht weet te vangen met aantrekkelijke en ongewone kleuren tot gevolg. De zeer beperkte scherptediepte (soms zelfs een beetje gebrek daaraan!) levert je zeer poëtische beelden. Ook de ongewone composities dragen daar toe bij...
              Laat je niet kisten... dit zijn mooie, sprekende en aparte platen
              Greetz, Kariboe

              Ik volg hier.
              mvg
              antoine200

              Comment

              Working...
              X