Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje i.v.m. canon 400D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje i.v.m. canon 400D

    Hoi iedereen,

    Ik heb een vraag omtrent de canon 400D,heb deze nu ruim drie weken in mijn bezit...en ben er zeer tevreden over...maar hoelang is deze eigenlijk al op de markt? En word deze later vervangen door de 500D of zal dat nog een hele poos duren..

    Is mischien een stomme vraag...sorry bij deze.

    Grtz templar
    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

  • #2
    Re: Vraagje i.v.m. canon 400D

    Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
    Hoi iedereen,

    Ik heb een vraag omtrent de canon 400D,heb deze nu ruim drie weken in mijn bezit...en ben er zeer tevreden over...maar hoelang is deze eigenlijk al op de markt? En word deze later vervangen door de 500D of zal dat nog een hele poos duren..

    Is mischien een stomme vraag...sorry bij deze.

    Grtz templar
    De 400D is op de markt sinds Aug 2006, en is ondertussen reeds opgevolgd door de 450D.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje i.v.m. canon 400D

      is al vervangen door de 450D (deze heeft liveview en spotmeting dacht ik)
      de 400d is zeker al 1,5 jaar oud en nog steeds meer dan een prima toestel
      Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

      Comment


      • #4
        Re: Vraagje i.v.m. canon 400D

        Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
        Hoi iedereen,

        Ik heb een vraag omtrent de canon 400D,heb deze nu ruim drie weken in mijn bezit...en ben er zeer tevreden over...maar hoelang is deze eigenlijk al op de markt? En word deze later vervangen door de 500D of zal dat nog een hele poos duren..

        Is mischien een stomme vraag...sorry bij deze.

        Grtz templar
        Ik verwacht dat het zo rond de 19 maanden zal duren er de 500D er zal aankomen want volgende(misschien nog deze) maand staat de 450d in de rekken.

        Hubert
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment


        • #5
          Re: Vraagje i.v.m. canon 400D

          Je moet anders eens gaan kijken op de site van canon :
          Dan zal je zien dat er momenteel een 450D uit is.
          De 400D zal rond oktober 2006 uitgekomen zijn.

          grtz

          Jotto
          Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

          Comment


          • #6
            Re: Vraagje i.v.m. canon 400D

            Oeps,

            Er zitten precies rappe gasten tussen
            Op 10h32 vraag gesteld en op 10h33 reeds 3 antwoorden

            Hubert
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #7
              Re: Vraagje i.v.m. canon 400D

              Het is te zeggen wat een respons!!!
              Bedankt allemaal...ik ga de 500D afwachten dan want de 400D is inderdaad nog meer dan behoorlijk...
              En de 450D is niet echt een meerwaarde denk ik...buiten lifeview en meerdere pixels wat niet altijd goed is.
              D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
              Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

              Comment


              • #8
                Re: Vraagje i.v.m. canon 400D

                Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
                Het is te zeggen wat een respons!!!
                Bedankt allemaal...ik ga de 500D afwachten dan want de 400D is inderdaad nog meer dan behoorlijk...
                En de 450D is niet echt een meerwaarde denk ik...buiten lifeview en meerdere pixels wat niet altijd goed is.
                dat is mijns inziens wel redelijk vroeg om zo al iets te zeggen. OK, dat je nu zegt dat je niet naar de 450D gaat overschakelen, kan ik inkomen (ik ben van het zelfde idee) maar tegen de 500D zijn we weer 2 jaar verder bijna en misschien wil je tegen dan wel een 40D/50D omdat je met je 400D aan de limieten van je kunnen zit of zo he

                Ik ga alvast overschakelen naar de xxD reeks (of misschien de xD reeks als ik een goede tweedehands vind) maar da's pas voor binnen minimum 1 jaar. Eerst beter glas kopen... da's momenteel belangrijker...
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

                Comment


                • #9
                  Re: Vraagje i.v.m. canon 400D

                  Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
                  dat misschien wil je tegen dan wel een 40D/50D omdat je met je 400D aan de limieten van je kunnen zit of zo he ...
                  Als je dan tegen de limieten van je kunnen zit, zou je beter niet overschakelen naar een 40d/50d.
                  Als je echter aan de limieten van de 400d zit zou ik wel overschakelen.

                  Hubert
                  Hubert

                  Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vraagje i.v.m. canon 400D

                    Ja overschakelen naar een 450D als ge een zeer goede 400D hebt ben ik ook niet van plan...gewoon voor de liveview wat trouwens in mijn ogen nog niet op punt staat bij dslr's en wat meer instellingen en piksels vind ik het de moeite niet...overstappen later naar een 40/50D is mischien wel een optie..al denk ik wel dat een latere 500D ook wel weer meedere functies en waarschijnlijk ook een liveview zal hebben...en meedere piksel

                    En ik ben nog niet aan mijn grenzen met nijn 400D zunne...ik dacht dat ik al wel wat afwist van foto's nemen met mijn bridge maar dit is toch nog iets anders...ik vind de 400D één van de beste allrounders in zijn soort...

                    Grtz templar
                    D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
                    Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vraagje i.v.m. canon 400D

                      Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
                      Als je dan tegen de limieten van je kunnen zit, zou je beter niet overschakelen naar een 40d/50d.
                      Als je echter aan de limieten van de 400d zit zou ik wel overschakelen.

                      Hubert
                      lang leve de smiley he Hub

                      als de mensen mij maar begrijpen is het goed
                      With Canon, I can (or at least try)
                      Photastic.be ~ Passion for the picture
                      Nieuwe site

                      Comment

                      Working...
                      X