Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 4D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon 4D

    kan hier niets over vinden, dus open ik maar een topic

    een professionele fotografe vertelde me dat toen ze een grote hoeveelheid 5D's wou kopen, dit afgeraden werd door canon omdat er binnenkort een 4D op de markt komt. Zou de langverwachte opvolger zijn. Ze had zelfs wat specs gekregen, maar had die niet bij

  • #2
    Re: canon 4D

    denk dat het nooit een 4d zal worden, te verwarrend.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: canon 4D

      (zucht) De zoveelste hoax op die ik ook Dpreview heb gelezen .(diepe zucht)
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

      Comment


      • #4
        Re: canon 4D

        Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
        (zucht) De zoveelste hoax op die ik ook Dpreview heb gelezen .(diepe zucht)
        ik kan je verzekeren dat dit komt van iemand die hoegenaamd geen verstand heeft van technische specs, en die al zeker niet hele dagen op internetfora zit te surfen

        ze had deze info rechtstreeks van canon UK

        Comment


        • #5
          Re: canon 4D

          Gisteren toevallig die info gekregen... ?
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

          Comment


          • #6
            Re: canon 4D

            Is inderdaad een aprilgrap. Ik had zelfs niet op de link geklikt. Alle topics over de zogenaamde opvolger van de 5D skip ik. Ik klasseer dit onder de rubriek 'Vaporware'.
            Ik heb daarjuist dan toch eens gaan kijken .
            Tja, als je die specs bekijkt...
            Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

            Comment


            • #7
              Re: canon 4D

              4D, Kan niet. 4 is een ongeluksgetal in het land van oorsprong. Alleen daardoor denk ik dat er nooit een Mark IV van de reeks 1 gaat bestaan,
              of een 4D. Het geloof daar speelt een grote rol in hun marketingstrategie.

              Comment


              • #8
                Re: canon 4D

                Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                4D, Kan niet. 4 is een ongeluksgetal in het land van oorsprong. Alleen daardoor denk ik dat er nooit een Mark IV van de reeks 1 gaat bestaan,
                of een 4D. Het geloof daar speelt een grote rol in hun marketingstrategie.
                Een Eos 2D en een 5D Mark II dan?
                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                www.musicinframe.be

                Comment


                • #9
                  Re: canon 4D

                  Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                  4D, Kan niet. 4 is een ongeluksgetal in het land van oorsprong. Alleen daardoor denk ik dat er nooit een Mark IV van de reeks 1 gaat bestaan,
                  of een 4D. Het geloof daar speelt een grote rol in hun marketingstrategie.

                  Hier heb je volkomen gelijk in..
                  Kijk maar naar de 'kleinere' modules van de powershot..
                  de S3 IS, en dan gaat men over naar S5 IS
                  Bij Fuji vantzelfde.
                  Dus een 4 zal er nooit uitkomen..
                  Er volgt allesinds een opvolger, dat weet iedereen, maar wanneer, en wat er nieuw zal aan zijn zijn op dit moment pure gokjes..
                  Wachten dus op officiëler nieuws..

                  Mvg
                  Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

                  Comment


                  • #10
                    Re: canon 4D

                    maar een nikon F4 kon wel? Ongeluksgetal, maar wel een van de meest verkochte nikons ooit

                    Comment


                    • #11
                      Re: canon 4D

                      Oorspronkelijk geplaatst door fotofiel Bekijk bericht
                      maar een nikon F4 kon wel? Ongeluksgetal, maar wel een van de meest verkochte nikons ooit
                      Af en toe het lot tarten kan geen kwaad he
                      Mvg Tim

                      Comment

                      Working...
                      X