Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

diashow met bestandsnaam

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • diashow met bestandsnaam

    weet er iemand een programma waarmee ik een diashow van mijn bestanden kan maken en ook de bestandsnaam in het beeld verschijnt? De bedoeling is een DVD film te maken met de bestanden. (Dus de foto's staan niet als individueel bestand op de DVD)
    Of weet er iemand een andere oplossing?

    Davy

  • #2
    Re: diashow met bestandsnaam

    een diashow maken van foto's en de foto's animeren en dit als videobestand op een DVD zetten kan je met

    Proshow producer
    Proshow Gold
    Pinnacle Studio
    Canopus Let's PHOTO DVD
    canopus Imaginate

    en er zullen er nog wel zijn. bij de meesten kan je niet de bestandsnaam automatisch bij een foto vermelden, maar kan je wel "titels" maken. als het niet op DVD moet .. kan het bv. wel heel eenvoudig met lightroom om een slideshow te maken met alle elementen die je wenst bij ene foto te vermelden, zelf exif info etc, volledig naar je hand te zetten met een minimum van werk, maar ik dacht niet dat je kan outputten naar video-DVD vanuit lightroom (alle, nog nooit gedaan en ook nog nooit naar gezocht)

    Comment


    • #3
      Re: diashow met bestandsnaam

      ok bedankt,

      ik was ook al aan hert zoeken via LR, maar kwam er ook niet uit. ondertussen ook al een tip binnen betreffende Proshow, ik ga deze eens proberen.Ik hoop dat de kwaliteit meevalt.

      Comment

      Working...
      X