Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De kogel is door de kerk!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De kogel is door de kerk!

    Na een hele tijd het forum te hebben gevolgd, talloze reviews te hebben gelezen, heel wat nuttige tips te hebben gekregen van medelezers, ... is de kogel eindelijk door de kerk.
    Morgen haal ik mijn tweedehands Nikon D40 op, dit met beide kitlenzen (18-55mm en 55-200mm) + geheugenkaartje van 2GB + draagtas + de rest vd accessoires.
    Vol ongeduld sta ik te popelen om deel te mogen uitmaken van dit forum door zelf ook wat foto's te kunnen posten en vooral om heel wat bij te leren van jullie.
    Ik ben ook erg geïnteresseerd in de shooting days, alsook de fotoschool. Kleine vraag hierbij is ofdat de rest van m'n gezinnetje (vrouw + zoontje) mij kan vergezellen op zo'n SD, of is het de bedoeling dat er louter fotografen aanwezig zijn?
    Tot binnenkort.
    Greetz, bijna Nikon-bezitter
    2x Nikon Z6II - D750 + gamma aan lenzen :)

  • #2
    Re: De kogel is door de kerk!

    Oorspronkelijk geplaatst door diNnE Bekijk bericht
    Na een hele tijd het forum te hebben gevolgd, talloze reviews te hebben gelezen, heel wat nuttige tips te hebben gekregen van medelezers, ... is de kogel eindelijk door de kerk.
    Morgen haal ik mijn tweedehands Nikon D40 op, dit met beide kitlenzen (18-55mm en 55-200mm) + geheugenkaartje van 2GB + draagtas + de rest vd accessoires.
    Vol ongeduld sta ik te popelen om deel te mogen uitmaken van dit forum door zelf ook wat foto's te kunnen posten en vooral om heel wat bij te leren van jullie.
    Ik ben ook erg geïnteresseerd in de shooting days, alsook de fotoschool. Kleine vraag hierbij is ofdat de rest van m'n gezinnetje (vrouw + zoontje) mij kan vergezellen op zo'n SD, of is het de bedoeling dat er louter fotografen aanwezig zijn?
    Tot binnenkort.
    Greetz, bijna Nikon-bezitter
    Proficiat met je bijna aankoop. Je zal er ongetwijfeld veel plezier aan beleven.

    Wat betreft de shooting days... bij de volgende neem ik vrouw en kinderen ook een keertje mee, bij de vorige ging ik alleen, maar waren er ook mensen met partner en/of kinderen. Allemaal geen probleem dus, hangt een beetje af van wat er georganiseerd wordt.

    Comment


    • #3
      Re: De kogel is door de kerk!

      van harte hoor, alleen zal meneer Pastoor er niet zo blij mee zijn!!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: De kogel is door de kerk!

        De deuren in een kerk staan altijd open, dus er is zeker geen sprake van schade hoor
        2x Nikon Z6II - D750 + gamma aan lenzen :)

        Comment

        Working...
        X