Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lumix TZ3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lumix TZ3

    Heeft iemand ervaring met de "Lumix TZ3" ?
    Die zou een 10 x zoom en groothoek hebben en ook beeldstabilisator.
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

  • #2
    Re: Lumix TZ3

    Is er nu niemand die een Panasonic Lumix TZ 1, 2, 3, 4, of 5 heeft, om hier op deze vraag, een antwoord te geven.????

    Misschien kijken naar een vorige vraag: http://forum.belgiumdigital.com/show...=panasonic+tz1

    beste heren en dames, Ik wil graag een nieuwe digitale camera. mijn budget is ongeveer 400 euro, meer niet. nu kwam ik bij de volgende modellen uit, maar door mijn gebrek aan kundigheid op het gebied van digitale fotografie weet ik niet goed welke ik moet kiezen. Ik zat te twijfelen tussen de: Panasonic TZ3, FZ8 of de



    Gewoon met tabblad zoeken op panasonic tz3
    Last edited by Forestwalker; 28 maart 2008, 14:43.

    Comment


    • #3
      Re: Lumix TZ3

      Inderdaad, De TZ-3 heeft 10x zoom en groothoek.
      Ikzelf heb een TZ-2 en ik ben er zeer tevreden van. De groothoek werkt nog een tikje groter bij het 16:9 formaat.
      De stabilisatie werkt zeer efficient. Voor binnenopnames vind ik de TZ-2 wat minder, ik vermoed vanwege een te kleine flits.
      Voor buitenopnames is het een zéér geslaagd toestel !
      Het grote zoombereik met de goede beeldkwaliteit maakt van dit toestel wel een groot plezier. Klein, compact en stevig gebouwd, zeer geslaagd voor onderweg of op reis als je niet steeds een DSLR wilt meenemen.
      Video gaat ook maar je kan niet meer zoomen eens je aan het filmen bent.

      Groetjes,
      Frank
      Nikon D200 - Fujifilm X10

      Comment


      • #4
        Re: Lumix TZ3

        Bedankt voor de tips
        Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
        Web-Albums

        Comment


        • #5
          Re: Lumix TZ3

          Ja ik had ook uit reviews vernomen dat de foto's met flits erg tegen vielen.
          Net of de flits een te gerichte straal is.
          Vaak te licht op het object en eromheen te donker met ruis.

          Comment


          • #6
            Re: Lumix TZ3

            Ik heb de TZ3 en voor buiten een pracht ding, maar binnen is een ramp. Beelden die buiten gemaakt zijn ben ik echt wel tevreden mee voor een point en shoot cam
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

            Comment


            • #7
              Re: Lumix TZ3

              ik heb de tz1 . buiten fantastisch, binnen iets minder (maar zeker niet slechter dan andere compactjes)

              filmpjes zijn ook erg goed

              Comment


              • #8
                Re: Lumix TZ3

                Ik zelf heb ook de TZ3
                Zoals al gezegd buiten zeer goede resutaten naar mijn mening maar binnen een stuk minder...
                Voor huis ,tuin en keuken gebruik een mooi toestel en zeer handig is de grote zoom en vooral de groothoek 28mm is mooi op een compactje
                Niet te missen eens je het gewend bent
                Maar nu ik ondertussen de 30d ook heb is het mijn vrouw haar speeltje geworden
                Mocht je is in de buurt komen mag je m altijd wel is uitgebreid komen testen
                grtz
                http://www.pbase.com/doxkes
                Nog in opbouw

                Comment


                • #9
                  Re: Lumix TZ3

                  Ik heb de TZ3 links laten liggen en de FZ8 gekocht. Vond de uitbreiding aan fotografische mogelijkheden dooorwegen op het gemak om de camera overal mee naartoe te kunnen slepen.

                  Djienbe

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lumix TZ3

                    Ik heb sinds verleden week de TZ5 met 4Gb SDHC kaart en ik ben er aardig tevreden over. Compact, relatief snel, mooi LCD display (460.000 pixels), goeie IS, Continuous AF en een handig menu.

                    Ik ben momenteel nog aan het testen maar de foto's buiten zijn toch ok, foto's binnen moet ik nog verder bekijken. De filmpjes zijn alvast dik in orde vermits ze in HD zijn. Dit was voor mij belangrijk bij het testen van deze compact. Meestal hou ik zo'n compactje echter niet lang dus wie weet wat de volgende brengt.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lumix TZ3

                      Wanneer je naar de tweedehands markt kijkt, valt op dat de TZ3 bij de vleet wordt aangeboden. Waarschijnlijk mede door de komst van de TZ4 en TZ5.
                      [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

                      Comment

                      Working...
                      X