Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn nieuwste tuinvriendje...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn nieuwste tuinvriendje...

    Ik had em al een paar dagen in de gaten, maar hij is heel schichtig en zo gauw ik mijne kop laat zien verschuilt ie zich steeds in de struiken. Zaterdag was het redelijk mooi weer, dus ben ik geduldig buiten tegen een muurtje gaan staan leunen tot ie zijn nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en... hebbes



    Op het gebied van vogelfotografie ben ik een ongelooflijke leek, dus als er wat mis aan is of beter kan, dan weet ik dat graag

    Peter

  • #2
    Re: Mijn nieuwste tuinvriendje...

    Op het gebied van vogelfotografie ben ik een ongelooflijke leek
    Dat belooft, het (b)leek in ieder geval niet uit deze opnoame

    Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

    Comment


    • #3
      Re: Mijn nieuwste tuinvriendje...

      Oorspronkelijk geplaatst door Dippie
      Op het gebied van vogelfotografie ben ik een ongelooflijke leek, dus als er wat mis aan is of beter kan, dan weet ik dat graag
      Als je om tips vraagt, loop je wel het risico dat de moderators hem naar "Beoordeling" verhuizen.
      Met deze foto is niets mis hoor, die mag van mij rustig in Showcase staan.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Mijn nieuwste tuinvriendje...

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Als je om tips vraagt, loop je wel het risico dat de moderators hem naar "Beoordeling" verhuizen.
        Met deze foto is niets mis hoor, die mag van mij rustig in Showcase staan.
        Eerst en vooral dankjewel , maar in de sticky staat nochtans

        Wie post in Showcase , mag zich verwachten aan harde kritiek en aan een zéér strenge beoordeling.
        Dus mag ik hier toch ook om opmerkingen vragen, of niet? Net omdat ik normaal geen vogels fotografeer, ben ik er toch wel trots op en vind ik em zelf showcasewaardig, maar door mijn beperkte ervaring op dit vlak wou ik maar duidelijk maken dat kritiek mij zeker niet zou storen, vandaar...

        @mods: als het nie mag, verplaats em gerust

        Peter

        Comment


        • #5
          Re: Mijn nieuwste tuinvriendje...

          Oorspronkelijk geplaatst door Dippie Bekijk bericht
          Eerst en vooral dankjewel , maar in de sticky staat nochtans



          Dus mag ik hier toch ook om opmerkingen vragen, of niet? Net omdat ik normaal geen vogels fotografeer, ben ik er toch wel trots op en vind ik em zelf showcasewaardig, maar door mijn beperkte ervaring op dit vlak wou ik maar duidelijk maken dat kritiek mij zeker niet zou storen, vandaar...

          @mods: als het nie mag, verplaats em gerust

          Peter
          Hij staat wat mij betreft goed, maat zoals boven al staat, het vragen om tips en opmerkingen is wel een reden om hem te verplaatsen . Kritiek vragen is nl iets anders dan kritiek krijgen. Dat kun je hier wel verwachten
          Motto: Altijd blijven lachen :) kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren. ;)
          Canon eos 7D Mijn site

          Comment


          • #6
            Re: Mijn nieuwste tuinvriendje...

            Ik vind dat lage standpunt prachtig

            Comment


            • #7
              Re: Mijn nieuwste tuinvriendje...

              Heerlijk plaatje
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

              Comment


              • #8
                Re: Mijn nieuwste tuinvriendje...

                Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk bericht
                Hij staat wat mij betreft goed, maat zoals boven al staat, het vragen om tips en opmerkingen is wel een reden om hem te verplaatsen . Kritiek vragen is nl iets anders dan kritiek krijgen. Dat kun je hier wel verwachten
                Even OT.

                Beoordelen is vragen om kritiek en showcase is ongevraagd krijgen van kritiek.
                Is dit niet een beetje vreemde stelling.

                Foto:
                Prachtplaatje
                Ik heb geen kritiek of hoef ik dat niet te vermelden.
                mvg
                antoine200

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn nieuwste tuinvriendje...

                  Staat hier prima in showcase idd. Mooie plaat
                  www.indetailfotografie.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn nieuwste tuinvriendje...

                    Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
                    Ik vind dat lage standpunt prachtig
                    Nou... laag. Het vogeltje zat wel op de grond maar ik stond gewoon recht. En met mijn 1.92m zou ik dat niet laag noemen

                    Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
                    Beoordelen is vragen om kritiek en showcase is ongevraagd krijgen van kritiek.
                    Is dit niet een beetje vreemde stelling.
                    Dat is ook mijn gedacht en daarmee dat ik een beetje in de war was


                    Maar fel bedankt allemaal. Fijn dat jullie 'm mooi vinden, het doet me plezier

                    Peter

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn nieuwste tuinvriendje...

                      Zeer mooi in beeld gebracht met dit lage standpunt,alleen jammer van het grassprietje voor zijn borst.
                      Doe zo verder.
                      Franske
                      Fuji + glas.

                      Comment

                      Working...
                      X