Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony ms duo probleem, fotos redden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sony ms duo probleem, fotos redden?

    hallo

    ik heb onlangs nieuw kaartje ( ms pro duo msx-m2gs) gekocht voor mn sony dsc-v1 met bijhorende adaptor maar nu ik er fotos mee heb gemaakt merk ik op dat ik deze niet kan lezen,

    op de cameradisplay verschijnen ze heel klein en kan ik niet inzoomen.

    bij het bekijken van fotos op pc kan hij de pictogrammen wel weergeven en kan ik zo de fotos zien maar wanneer ik de jpg wil openen krijg ik steeds foutmelding ( beschadigd) en ook een foute weergave

    het rare is dat er maar 1 foto gelukt is ( ik dacht dat het het intern geheugen was van de camera maar heb ze ingeladen met kaarlezer dus kan ook niet)

    in ander sonytoestel geprobeerd: zelfde probleem
    toestel met ander kaartje geprobeerd, werkt wel

    kaartje is dus niet compatibel (zoals ook op sony site vermeld staat maar ik dacht dat daarmee bedoeld werd dat de adaptor gewoon vereist is dom dom dom) maar zou ik toch op een of andere manier deze fotos kunnen redden? aangezien hij de fotos wel als pictogram kan weergeven dacht ik dat er wel een oplossing zou zijn..

    dank bij voorbaat

  • #2
    Re: sony ms duo probleem, fotos redden?

    Probeer eens de bestanden te kopiëren naar je harde schijf en via een viewer als irfanview te bekijken ( gratis - www.irfanview.com)
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: sony ms duo probleem, fotos redden?

      Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
      Probeer eens de bestanden te kopiëren naar je harde schijf en via een viewer als irfanview te bekijken ( gratis - www.irfanview.com)
      neen helaas, dit werkt ook niet

      Comment

      Working...
      X