Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji Finepix 9500 derde keer defect in twee jaar tijd: een miskoop ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji Finepix 9500 derde keer defect in twee jaar tijd: een miskoop ?

    Ik kocht twee jaar geleden een Fuji 9500. Het toestel is deze week voor de derde keer in herstelling gegeven.

    Eerder waren er problemen met het wieltje dat dient als selectieknop en met de zoeker die niet werkte. Nu geeft de camera gewoon niets meer...

    Wat een miskoop, denk je dan. Ik zou wel eens willen weten of er nog 9500-gebruikers zijn die met hun toestel zoveel miserie verkopen.

  • #2
    Re: Fuji Finepix 9500 derde keer defect in twee jaar tijd: een miskoop ?

    Ik ben geen Fuji Finepix 9500 gebruiker maar als ik twee keer een defect aan mijn camera heb dan is het voor mij een miskoop. Voor dit predikaat heb ik geen derde defect nodig!
    Het kan ook aan de FUJI-service liggen, maar ook dan zou ik geen prettige merkervaring aan overhouden!
    [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

    Comment


    • #3
      Re: Fuji Finepix 9500 derde keer defect in twee jaar tijd: een miskoop ?

      Ik heb de Fuji Finepix 9500 ook bijna 2 jaar (april 2006). Vorig jaar rond deze tijd had ik ook het defect aan de commandoknop (het wieltje dus).
      Dat schijnt een gekende zwakke plek te zijn van dit toestel.
      Verder nog geen problemen mee gehad.
      Heb hem toen rechtstreeks bij Fuji ingeleverd en had hem binnen de 3 weken terug. Waar breng jij het toestel binnen en hoe lang ben je het dan kwijt?

      An
      Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.
      Nikon D90 met Tamron 18-270mm sinds 20/12/2008.
      Voorheen Fuji Finepix S9500.
      Fotoblog: http://anvds.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Re: Fuji Finepix 9500 derde keer defect in twee jaar tijd: een miskoop ?

        Ik ben ook bezitter geweest van voornoemd toestel, het enigste wat mij overkwam was de command dial knop, het overbekende probleem.
        Is bij mij, ook gratis door Fuji gerepareerd, buiten de garantietermijn.
        Voor de rest nooit problemen mee gehad, ook niet met de S9600.

        met vriendelijke groet
        Erik
        ______________________
        Nikon D700, D200, Fuji F70 EXR.

        Comment

        Working...
        X