Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

    Hallo iedereen,

    Ik heb mij vorig jaar een Sony dsc-f828 aangeschaft maar wil die terug verkopen, hoeveel zou ik er nog voor kunnen vragen/krijgen?

    De reden dat ik het wegdoe is dat het te groot en te professioneel is.
    Ik dacht toen een koopje te doen doordat het een einde reeks was.

    Graag jullie mening.

    Met vriendelijke groeten,
    KB

  • #2
    Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

    Ik heb geen idee wat de nieuwprijs was toen jij deze aankocht, dat zou al een aanwijzing kunnen zijn . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Ik heb geen idee wat de nieuwprijs was toen jij deze aankocht, dat zou al een aanwijzing kunnen zijn . . .
      Nieuwprijs zou rond de 800€ liggen.
      Daar het een einde reeks model was heb ik zelf 550€ betaald inclusief een beschermtas en CF kaart van 1gig.

      Groetjes,
      KB

      Comment


      • #4
        Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

        Misschien rond de 380 à 400 € ongeveer?

        Comment


        • #5
          Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

          Oorspronkelijk geplaatst door Forumleiding Bekijk bericht
          Misschien rond de 380 à 400 € ongeveer?
          das te veel

          hoe je het ook draait of keert, het is wel al een verouderd toestel en ik zou er zeker niet meer dan 300 voor vragen.
          300 lijkt mij een dus een mooie prijs
          5DmkIII en wat glas

          Comment


          • #6
            Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

            Oorspronkelijk geplaatst door Forumleiding Bekijk bericht
            Misschien rond de 380 à 400 € ongeveer?
            Bedankt voor de snelle service, had zoiets in gedachte maar wou toch is weten of het haalbaar was.

            Groeten,
            KB

            Comment


            • #7
              Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

              Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
              das te veel

              hoe je het ook draait of keert, het is wel al een verouderd toestel en ik zou er zeker niet meer dan 300 voor vragen.
              300 lijkt mij een dus een mooie prijs
              Idd een oud model, maar heel weinig foto's mee getrokken.
              Geen bruiksporen en dergelijke.
              Als ik er maar +- 300€ voor kan krijgen dan kan ik het beter houden.
              Als verkoper wil je zoveel mogelijk voor krijgen en als koper wil je natuurlijk zo weinig mogelijk betalen.

              Groetjes,
              KB

              Comment


              • #8
                Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

                Oorspronkelijk geplaatst door KB-3980 Bekijk bericht
                Idd een oud model, maar heel weinig foto's mee getrokken.
                Geen bruiksporen en dergelijke.
                Als ik er maar +- 300€ voor kan krijgen dan kan ik het beter houden.
                Als verkoper wil je zoveel mogelijk voor krijgen en als koper wil je natuurlijk zo weinig mogelijk betalen.

                Groetjes,
                KB
                Ik zou het alvast houden, dit toestel is ideaal voor infrarood foto's, wordt hiervoor trouwens heel vaak gebruikt omwille van het "cut-off" filter dat wegklapt bij nachtopnames.
                Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                Website : http://runaque.deviantart.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

                  Een compact/bridge verliest snel zijn waarde.
                  Ook niet vergeten dat het toestel in 2003 werd geïntroduceerd.

                  Je kan altijd vragen wat je wil en hopen dat iemand een bod doet dat in de buurt komt.
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

                    Ik zou het alvast houden, dit toestel is ideaal voor infrarood foto's, wordt hiervoor trouwens heel vaak gebruikt omwille van het "cut-off" filter dat wegklapt bij nachtopnames.

                    Das dus een van de redenen dat ik het wegdoe, wat jij hierboven vertelt zal zeker waar zijn maar voor mij is't chinees.
                    Ik dacht mij meer met fotografie bezig te houden en te leren maar de tijd onbreekt, en als je maar een paar keer per jaar je toestel bovenhaalt moet je telkens weer van voor beginnen in de handleiding als je er iets anders mee wil doen dan een 'gewone' foto te nemen.

                    Groetjes,
                    KB
                    Last edited by Forumleiding; 24 maart 2008, 21:26. Reden: tags toegevoegd

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

                      jammer, is een goed toestel, had er ook zo ééntje

                      mijn enige probleem was een behoorlijke purple fringing, echter alleen bij extreem contrastrijke foto's, voor de rest een aanrader

                      voor 300€ zou ik m zeker niet verkopen, het toestel is kwalitatief meer waard

                      wel raar dat je m kocht en nu al weer wilt verkopen, dergelijke toestanden kan ik echt niet begrijpen ... of er moeten andere beweegredenen zijn
                      Tropisch genieten doe ik al meer dan een decenium in Bahia, de zwarte parel van Brazilië, waar men een andere kijk heeft op fotografie ;-)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

                        Oorspronkelijk geplaatst door Basile Bekijk bericht
                        jammer, is een goed toestel, had er ook zo ééntje

                        mijn enige probleem was een behoorlijke purple fringing, echter alleen bij extreem contrastrijke foto's, voor de rest een aanrader

                        voor 300€ zou ik m zeker niet verkopen, het toestel is kwalitatief meer waard

                        wel raar dat je m kocht en nu al weer wilt verkopen, dergelijke toestanden kan ik echt niet begrijpen ... of er moeten andere beweegredenen zijn

                        De grootste reden is zoals jij boven die woorden gebruikt dat dat voor mij latijn, chinees, japanees,... noem maar op is. Ook de tijd om die dingen te leren onbreekt mij.
                        Een bijkomende reden is dat ik liever een compact toestel heb, das net iets makkelijker weg te steken.
                        Het geld dat ik voor dit toestel nog kan krijgen investeer ik om een nieuw compact toestel te kopen.( ook een 8 of 10mp maar kleiner toestel)


                        groetjes,
                        KB

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

                          sja, wat men hier ook aanbrengt als redenen om het niet weg te doen maakt precies niet veel uit, je beslissing staat ergens al vast noch voor je het topic starte. En met een professioneel toestel kan je ook point en shoot foto's maken zoals je met een compactje doet.
                          Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                          Website : http://runaque.deviantart.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sony Cyber Shot DSC-F828 8mpix

                            Oorspronkelijk geplaatst door KB-3980 Bekijk bericht
                            De grootste reden is zoals jij boven die woorden gebruikt dat dat voor mij latijn, chinees, japanees,... noem maar op is. Ook de tijd om die dingen te leren onbreekt mij.
                            Niet echt van belang aangezien je het toestel toch liever wegdoet, maar deze afbeelding toont de twee grootste problemen van de DSC-F828 (uit Sony CyberShot DSC-F828 review). Bovenaan de purple-fringing en onderaan de ruis.

                            Dat neemt niet weg dat het een van de beste prosumers is als je de beperkingen kent en er rekening mee houdt. Ga alleszins je toekomstige camera eerst proberen in de winkel alvorens je Sony te verkopen. Je zult het SLR-achtige gebruiksgemak en de snelheid van de camera misschien al gauw missen.

                            Je kunt misschien volgende eBay-veilingen in het oog houden en aan de hand van de eindprijs zelf een prijs op je materiaal zetten:

                            SONY CYBERSHOT DSC F828 + FLASH+OBJECTIFS +SACOCHE+1GB
                            SONY APPAREIL NUMERIQUE REFLEX DSC F828
                            TOP Sony DSC F828 Digitalkamera (8 Megapixel)
                            Sony DSC-F828 f 828 m 8,0MP + 7x opt Zoom + 1GB MS +OVP

                            Comment

                            Working...
                            X