Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300: tips & tricks

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D300: tips & tricks

    Ik heb mijn fuji na flink beraad gisteren omgewisseld vr een D300, wat een dijk van een camera !

    In mijn zoektocht nr wat custom instellingen, ben ik deze zip-file tegengekomen. Ik post em hier, wie weet heeft iemand er nog wat aan .


    Photography helps people to see
    -Berenice Abbott-
    BD1050BE

  • #2
    Re: D300: tips & tricks

    Goeie keus van camera

    Ik ben zelf ook begonnen met de custom settings van Don in m'n camera een maandje terug en ze zijn heel goed. (ondertussen wel al wat getuned naar eigen nood)

    Goed initiatief of deze hier te posten.

    Als prematuurtje op deze forums heb ik me nog niet geriskeerd om url's en foto's up te loaded.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: D300: tips & tricks

      Er loopt hier reeds een soortgelijk draadje
      Dit topic wil ik opstarten voor mensen (incl. ikzelf ;)) die met vragen zitten over de D300. Mijn vraag: Ik ga vanmiddag foto's maken met de D300 in een sporthal van een basketbalwedstrijd. De iso en sluitertijden weet ik wel. Het gaat meer om, hoe ik de volgende opties moet instellen: De AF, kan deze het beste

      Comment


      • #4
        Re: D300: tips & tricks

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Er loopt hier reeds een soortgelijk draadje
        http://forum.belgiumdigital.com/show...=197276&page=5
        ja zie ik nu ook , maar dacht de link er niet tussen te hebben gezien van nikonians..
        Photography helps people to see
        -Berenice Abbott-
        BD1050BE

        Comment


        • #5
          Re: D300: tips & tricks

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven0303 Bekijk bericht
          ja zie ik nu ook , maar dacht de link er niet tussen te hebben gezien van nikonians..
          Die staat minstens 2x op threads in het het forum Natuurlijk is terugzoeken niet altijd gemakkelijk.
          Ik gebruik dat spreadsheet van Don Mc Vey wel: zeer handig zelfs.

          Karel

          Comment


          • #6
            Re: D300: tips & tricks

            ah ok, mijn excuses
            Photography helps people to see
            -Berenice Abbott-
            BD1050BE

            Comment

            Working...
            X