Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Those eyes..."

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Those eyes..."

    ...looking for real love....
    ...given a second chance...

    Onze tweede spaanse dame heeft bij ons haar intrek genomen, een ruwharige galgo van de organisatie Greyhounds in Nood.
    Een ongelofelijk schatje...




    groetjes!
    Wacht niet op het gunstige ogenblik...maak het!!

    Finally...my own Nikon D50, 18-55 en Sigma 70-300.

  • #2
    Re: "Those eyes..."

    Ik vind 'em mooi: zowel model als foto (maar dat wist je via een omweggetje al)

    Pepper
    Sony A7RII - A7R - α900 - α700 // M 50 1.7 / ζ 70 2.8 / M 85 1.4G / CZ 135 1.8 / ζ 12-24 / M 17-35 3.5G / M 28-70 2.8G / S FE4/70-200 G OSS / Beercan / ζ 70-200 2.8 / ζ 150-500

    Comment


    • #3
      Re: "Those eyes..."

      Knappe foto van een mooie hond!
      http://kadoosje.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Re: "Those eyes..."

        jammer dat de ogen er juist niet zo uitkomen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: "Those eyes..."

          Mooie foto, goeie scherpe en leuke scherptediepte.
          Alleen spijtig dat de ogen niet wat 'levendiger' zijn
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: "Those eyes..."

            Wat een immens triestige blik...het diertje moet nog veel leed verwerken zo te zien, een geluk voor haar dat ze nu een in een goed nest is terechtgekomen, mooie foto hoor ...
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

            Comment


            • #7
              Re: "Those eyes..."

              Hai. Probeer eens een uitsnede, zodat die ogen echt nog wat meer aandacht trekken...?
              Henk
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: "Those eyes..."

                Merci voor de comments, heb een "take two" gezet , die ik persoonlijk gevoelsmatig beter vond.
                Ik dacht dat deze eerste technisch beter was.
                Zal eens experimenteren met een uitsnede.

                groetjes.
                Wacht niet op het gunstige ogenblik...maak het!!

                Finally...my own Nikon D50, 18-55 en Sigma 70-300.

                Comment


                • #9
                  Re: "Those eyes..."

                  Ik heb take two en deze bekeken,maar deze doet het hem toch voor mij.Evenwichtige compo met een mooie scherptediepte waar de hond op zich er beter uitkomt.Deze foto kijkt veel lekkerder.En zoals je zelf zegt,fotografie is puur op je gevoel afgaan.Als je deze spaanse schone bekijkt dan vraag ik me af wie die mensen zijn die ze zoveel leed durven en kunnen aandoen.Nog eens een dikke pluim voor jullie om deze honden toch een mooi en liefdevol levenseinde te bezorgen.
                  Last edited by Pixelpainter; 25 maart 2008, 18:12.
                  I like it raw......with Nikon stuff

                  http://www.pixelpainter.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: "Those eyes..."

                    Oorspronkelijk geplaatst door Pixelpainter Bekijk bericht
                    Ik heb take two en deze bekeken,maar deze doet het hem toch voor mij.Evenwichtige compo met een mooie scherptediepte waar de hond op zich er beter uitkomt.Deze foto kijkt veel lekkerder.En zoals je zelf zegt,fotografie is puur op je gevoel afgaan.Als je deze spaanse schone bekijkt dan vraag ik me af wie die mensen zijn die ze zoveel leed durven en kunnen aandoen.Nog eens een dikke pluim voor jullie om deze honden toch een mooi en liefdevol levenseinde te bezorgen.
                    Dankjewel, de liefde die we van hen krijgen is onvoorwaardelijk, daar doen we het voor! En...'t levert mooie plaatjes op!!

                    groetjes.
                    Wacht niet op het gunstige ogenblik...maak het!!

                    Finally...my own Nikon D50, 18-55 en Sigma 70-300.

                    Comment

                    Working...
                    X