Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gary friedman boek konica minolta 5d/7d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gary friedman boek konica minolta 5d/7d

    Ik ben op zoek naar het bovenvermelde boek. Is dat boek enkel on-line te koop ? ook vreemd dat het downloaden in dollar vermeld staat en aankoop
    boek in euro ? Zou het goedkoper zijn om dat in USA ter plaatse aan te
    schaffen ? enig idee van de prijs daar ?Of is dat ook in bepaalde boekhandels hier verkrijgbaar ...waar ?
    Niemand die toevallig dit boek van de hand doet ?

    geert,

  • #2
    Re: gary friedman boek konica minolta 5d/7d

    Oorspronkelijk geplaatst door mega Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar het bovenvermelde boek. Is dat boek enkel on-line te koop ? ook vreemd dat het downloaden in dollar vermeld staat en aankoop
    boek in euro ? Zou het goedkoper zijn om dat in USA ter plaatse aan te
    schaffen ? enig idee van de prijs daar ?Of is dat ook in bepaalde boekhandels hier verkrijgbaar ...waar ?
    Niemand die toevallig dit boek van de hand doet ?

    geert,
    Het boek wordt ofwel online verkocht (in dollar) ofwel speciaal voor u afgedrukt en verzonden. Je zal het normaal niet in een gewone boekhandel vinden. Voor meer info kan je ook eens op dyxum gaan kijken, veel specifieke info over de km/Sony DSLR lijn. O.a. een zeer uitgebreid stuk over de lenzen met reviews erbij.

    Alain

    Comment


    • #3
      Re: gary friedman boek konica minolta 5d/7d

      Dus zelfs in ,zeg maar New York, is dat niet eens in een winkel te verkrijgen?

      Als je dat boek evt. download kan je dat dan ook ter beveiliging bvb op een
      cd branden ...zodat het bvb niet noodzakelijk is dat je dat ganse boek gaat afdrukken... Of zou dat wegens evt copyright door de uitgever beveiligd zijn?

      En als ik beslis om het als boek aan te schaffen ...iemand enig idee wat ik dan
      nog extra aan verzendingskosten zou moet betalen ?

      geert,

      Comment


      • #4
        Re: gary friedman boek konica minolta 5d/7d

        Je kan dat zonder probleem op een cd branden, of zelf afdrukken.

        Comment

        Working...
        X