Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vivid bij D300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vivid bij D300

    Ik heb door mijn eigen stomme schuld de settings van Vivid verloren op mijn D300. Kan iemand me zeggen wat de preciese settings hiervoor zijn?

    Alvast bedankt.

  • #2
    Re: Vivid bij D300

    Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
    Ik heb door mijn eigen stomme schuld de settings van Vivid verloren op mijn D300. Kan iemand me zeggen wat de preciese settings hiervoor zijn?

    Alvast bedankt.
    Vivid zit dat daar in
    Volgens mij niet, dat was bij de D200 enz., ga naar cameraatje/Beeldinstelling kiezen/en maak daar je keuze, daar kan je ook de D2X modes inladen indien gewenst.

    Comment


    • #3
      Re: Vivid bij D300

      Zit er inderdaad in -> in het nederlands "Levendig"
      Wou gaan zien en heb zelf men instellingen gewist, dus kan ze niet mede delen.
      Sorry
      Mvg,
      SW
      BD1071BE

      Comment


      • #4
        Re: Vivid bij D300

        Om alles terug te herstellen ga je naar de instelling van "levendig", druk op OK waar je de instellingen kan aanpassen, rechts onderaan zie je een vuilbakje met de woorden "herstellen", op die manier worden de defaults settings weer geladen . . .
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Vivid bij D300

          Alvast bedankt voor de gekregen info.

          Comment


          • #6
            Re: Vivid bij D300

            Graag gedaan . . . en zo iets gebeurd niet door "uw eigen domme schuld" maar eerder door over-enthousiasme . . . dat klinkt wat mooier . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Vivid bij D300

              Langs deze zijde ook -> bedankt Fanciskine
              Mvg,
              SW
              BD1071BE

              Comment


              • #8
                Re: Vivid bij D300

                Net geprobeert en alle balkjes staan mooi op 0, zo moet het toch niet???
                Is er toch iets meer aan de hand?

                Comment


                • #9
                  Re: Vivid bij D300

                  bij mij komt enkel de verscherping op het 4de blokje te staan en de rest ook op 0,zal dus wel zo zijn ,van het moment je iets wijzigd komt er een * (sterretje naast levendig te staan)om aan te tonen dat je dus de standaard instelling veranderd hebt
                  BD0968BE
                  nikon
                  D2Xs

                  Comment

                  Working...
                  X