Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pentax K20D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pentax K20D

    Hallo...iedereen,
    Zou graag deze combinatie kopen :'Pentax K20D met Kit 18-250mm'...waar koop ik deze 't goedkoopst in België ?
    Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

  • #2
    Re: Pentax K20D

    Waarschijnlijk bij fotokonijnenberg... (staat deze combinatie momenteen 1520,13 euro)
    Maar een K20D met een 18-250? Je bent misschien van plan later lenzen bij te kopen?
    Olympus OM-D EM-5 + wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Pentax K20D

      Konijnenberg idd...

      Wim
      Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

      Comment


      • #4
        Re: Pentax K20D

        Goed idee! Pas een K20D met 18-250 lens uitgebreid getest bij een maat. Prachtige combinatie, en vooral, héél handig. Voor speciaal werk kan je later nog altijd speciale (=dure) lenzen kopen.

        Comment


        • #5
          Re: Pentax K20D

          Nu woon ik nabij zo'n grote stad (LEUVEN)...en nergens een deftige fotowinkel in deze buurt te vinden
          Als ik naar Turnhout moet bollen....ja dan kan ik evengoed naar Nederland of Duitsland rijden.
          Heeft er iemand adressen van fotowinkels gelegen tussen Aken en Keulen...eventueel webadressen ?
          Panasonic FZ7 + Sony Alpha 300 + kitlens 18-70 mm + beercan - 70-210/4

          Comment


          • #6
            Re: Pentax K20D

            Waarom uren in den auto zitten als je het thuis aan je voordeur kan laten afleveren ???

            Bestel gewoon bij kamera-express, of digitalstreet of zo. Goeie prijzen, uitstekende service, als er ooit een probleem is, kan je er naartoe rijden, en als je iets besteld hebt wat je niet bevalt, stuur je het gewoon binnen de 7 dagen terug en dan wordt alles netjes terugbetaald zonder vragen of opmerkingen.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment


            • #7
              Re: Pentax K20D

              Maar in elk geval wel een goeie keuze wat mij betreft . Een gestabiliseerde body + die 18-250 is echt wel een goeie combinatie om te starten. En de kwaliteit van die lens is veel meer dan redelijk.
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • #8
                Re: Pentax K20D

                Oorspronkelijk geplaatst door t'web Bekijk bericht
                Nu woon ik nabij zo'n grote stad (LEUVEN)...en nergens een deftige fotowinkel in deze buurt te vinden
                Als ik naar Turnhout moet bollen....ja dan kan ik evengoed naar Nederland of Duitsland rijden.
                Heeft er iemand adressen van fotowinkels gelegen tussen Aken en Keulen...eventueel webadressen ?
                Dan heb ik ook een aanrader voor jou;

                http://www.topfoto-online.de/?PHPSES...r6vpf4a5f32lg0

                De zaakvoerder (Ingo) spreekt ook behoorlijk nederlands.
                Olympus OM-D EM-5 + wat glas

                Comment


                • #9
                  Re: Pentax K20D

                  Als je via 't web wil, is Tekade.de in Duitsland allicht het beste adres voor Pentax gerief. Mss niet altijd wat betreft prijzen, maar toch wel kwa beschikbaarheid van materiaal. Ze hebben een gepriviligieerde relatie met Pentax en dat merk je.

                  Maar ik denk dat je de combo die je beschrijft ook wel in een zaak als Saturn of zo kan vinden.

                  Wim
                  Life's Pentaxic! (Pentax K-3II (+grip) + 20-tal objectieven, Pentax Q, 2 flashkes, een hoop filters en andere accessories, teveel tassen en statieven, en dan nog een fameuze digidoka)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pentax K20D

                    Kijk eens op de website: www.studio73.be
                    Prijs is vergelijkbaar met konijnenberg en een veel beter onthaal. Body K20D = 1009 Euro.
                    De winkel in Geel is het dichtste bij voor jou. Vanuit Leuven is dat maar 40 minuutjes rijden.
                    Homo Sapiens Pentaxiensis

                    Comment

                    Working...
                    X