Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sony dslr-a200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sony dslr-a200

    Vraagje voor jullie. Momenteel heb ik een Canon Ixus. Heb dat toen op Aruba gekocht en het heeft al goed gediend.

    In mei gaan we op vakantie naar de states en ben van plan om mijne slag daar te slaan. Ik zou willen overstappen naar een groter toestel en ben uitgekomen bij ne "sony dslr-a200" uitgerust met een lens 18-70mm. Misschien dat ik er nog een andere lens bijkoop... De bedoeling is dat ik erop termijn foto's mee neem op handbalwedstrijden.

    Nu had ik daar wel graag wat meer input over gehad van andere gebruikers. Vinden jullie het een goed toestel? Waarom vinden jullie het goed? Is het aanteraden als instapmodel? Is Sony een degelijk merk op fototoestelgebied?

  • #2
    Re: sony dslr-a200

    Persoonlijk geen ervaring met de A200, maar ik heb zelf de A100 (voorloper van de A200) en dat zeker een goed toestel, en een goed instapmodel. Wat betreft reflexcamera's heeft Sony de afdeling van Konica Minolta overgeërfd, dus zeker degelijk spul Voor handbalwedstrijden zal je misschien eerder een lichtsterke lens moeten overwegen, Tamron 28-75 f2.8 bijvoorbeeld. (Ben wel niet zeker hoeveel mm's je nodig hebt bij handbal) De kitlens is zeker ook niet slecht, je kan daarmee beginnen.
    Mijn foto's en fractals
    Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

    Comment

    Working...
    X