Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het Canon EOS 450D topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het Canon EOS 450D topic

    Dit is het topic voor alle informatie over de Canon 450D.

    Eerste fotos op dpreview met een productie 450D :

    We've just been handed a production version of the new Canon EOS 450D / Rebel XSi and have done our best to bring you some sample images. The London weather has done us no favors but we thought you'd be eager to find out how its 12.2 megapixel images look so we persevered. A mixture of lenses and ISO settings were used to try to give an all-round impression of the camera's behavior and, as always, you can download the original files to scrutinize. Just added: High ISO Noise Reduction samples.

  • #2
    Re: Het Canon EOS 450D topic

    Zie ik meer ruis dan bij de 400D ?
    Fotograaf in ontwikkelingsvloeistof

    Comment


    • #3
      Re: Het Canon EOS 450D topic

      De eerste reacties lijken veeleer negatief inzake de beeldkwaliteit (ruis) op hoge iso- waarden.
      (Foto van de bokser en die van de kerel op de fiets).
      Men heeft het zelfs over 1 stop "slechter" dan de 350D en 20D.
      Men is zelfs bang dat deze chip/processor zou worden gebruikt in de opvolger van de 40D (tenzij deze full frame wordt ;-) )
      Last edited by Kodaksken; 21 maart 2008, 08:34.
      Canon EOs 60D, Canon Eos 30D & Canon Ixus 870

      Comment


      • #4
        Re: Het Canon EOS 450D topic

        Mensen toch, de camera is nog steeds niet leverbaar en er zijn zelfs nog geen reviews van te vinden. Dus STOP met die veronderstellingen.

        PS : De Digic III processor is dezelfde voor ALLE Canons, van de G9 tot de 1Ds MkIII.

        Comment


        • #5
          Re: Het Canon EOS 450D topic

          Je kan van een 12 MP sensor op hoge ISO niet hetzelfde verwachten als van een 12 MP FF sensor.
          Telkens als het aantal MP wordt verhoogd dan heeft dit ook een kostprijs.

          Als ik op ISO 200 tot 400 een aanvaardbaar resultaat kan krijgen dan ben ik tevreden.

          Jan.

          Comment


          • #6
            Re: Het Canon EOS 450D topic

            Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
            Je kan van een 12 MP sensor op hoge ISO niet hetzelfde verwachten als van een 12 MP FF sensor.
            Telkens als het aantal MP wordt verhoogd dan heeft dit ook een kostprijs.

            Als ik op ISO 200 tot 400 een aanvaardbaar resultaat kan krijgen dan ben ik tevreden.

            Jan.
            Tuurlijk, dan moet je ook geen nieuwe camera kopen. Gewoon je vorige houden, veel goedkoper!

            Comment


            • #7
              Re: Het Canon EOS 450D topic

              Oorspronkelijk geplaatst door B&W Bekijk bericht
              Tuurlijk, dan moet je ook geen nieuwe camera kopen. Gewoon je vorige houden, veel goedkoper!
              Inderdaad. Het zijn ook maar eerste reacties op eerste foto's.
              Maar de teneur lijkt gezet. Wanneer een nieuw model wordt gelanceerd - inderdaad en misschien jammergenoeg met meerdere MP - verwacht je als consument een verbetering tav een vorig model. En die lijkt er niet op de hoge ISO- waarden. Jammer dus. Punt.

              Hiermee is niet gezegd of beweerd dat het een slechte camera zou zijn. Adhv enkele foto's conclusies trekken is gevaarlijk en zegt niets over focus, snelheid,...
              Canon EOs 60D, Canon Eos 30D & Canon Ixus 870

              Comment


              • #8
                Re: Het Canon EOS 450D topic

                Oorspronkelijk geplaatst door Kodaksken Bekijk bericht
                En die lijkt er niet op de hoge ISO- waarden. Jammer dus. Punt.
                En hoe weet jij dat? Heb jij al een 450D of is 't van horen zeggen?
                Zowat de enige foto op 't net aan 1600 ISO is deze en die ziet er verdomd goed uit.

                Edit : en sinds vandaag hier nog een aantal : http://www.dpreview.com/news/0803/08...50dgallery.asp
                Last edited by hvr_oosterzele; 21 maart 2008, 10:33.

                Comment


                • #9
                  Re: Het Canon EOS 450D topic

                  Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  En hoe weet jij dat? Heb jij al een 450D of is 't van horen zeggen?
                  Zowat de enige foto op 't net aan 1600 ISO is deze en die ziet er verdomd goed uit.

                  Edit : en sinds vandaag hier nog een aantal : http://www.dpreview.com/news/0803/08...50dgallery.asp
                  Inderdaad van horen zeggen; maar ook van zien, gebaseerd op de foto's van de URL die je in je EDIT hebt geplaatst.
                  Ik weet wel dat er rekening moet mee worden gehouden dat het gaat om een kitlens en slechte weeromstandigheden.
                  Laat ons de echte review afwachten. Dat is het enige wijze besluit ;-)
                  Canon EOs 60D, Canon Eos 30D & Canon Ixus 870

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het Canon EOS 450D topic

                    Meer fotos :



                    Update dpreview :

                    We've just been handed a production version of the new Canon EOS 450D / Rebel XSi and have done our best to bring you some sample images. The London weather has done us no favors but we thought you'd be eager to find out how its 12.2 megapixel images look so we persevered. A mixture of lenses and ISO settings were used to try to give an all-round impression of the camera's behavior and, as always, you can download the original files to scrutinize. Just added: High ISO Noise Reduction samples.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het Canon EOS 450D topic

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                      Ja wablief, dat is precies toch niet slecht hé . Hopelijk komt mijn bestelling snel binnen zodat ik dat zelf kan testen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het Canon EOS 450D topic

                        Op imaging-resource kan iedereen zelf de vergelijking maken met andere 12 MP DSLR, als voorbeeld de D300.

                        Als ik die vergelijking maak dan ben ik voldoende tevreden over de 450D.
                        Bij ISO 1600 is er inderdaad detail verlies, maar de fotos zijn nog perfect bruikbaar.

                        Jan.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het Canon EOS 450D topic

                          Ziet er zeker niet slecht uit...
                          Voor de luierikken hieronder 2x 100% crop, ISO 1600 mét HighNoise Reduction...


                          - dpreview


                          -Imaging Resource

                          Comment


                          • #14
                            Re: Het Canon EOS 450D topic

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                            Op imaging-resource kan iedereen zelf de vergelijking maken met andere 12 MP DSLR, als voorbeeld de D300.

                            Als ik die vergelijking maak dan ben ik voldoende tevreden over de 450D.
                            Bij ISO 1600 is er inderdaad detail verlies, maar de fotos zijn nog perfect bruikbaar.

                            Jan.

                            Beelden op imaging resource ziet er inderdaad zeer goed uit, vergelijking binnen het merk en met andere
                            merken is veelzeggend op mijn monitor en met mijn ogen.

                            Op basis van deze beelden moet je om beter te doen dan de 450d vergelijken met full frame
                            of "tussen frame" (crop 1.3)
                            We all go a little mad sometimes. Haven't you?
                            Eindelijk webstek http://patrickfranqui.zenfolio.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Het Canon EOS 450D topic

                              Net telefoontje gekregen van Ingo Albert (topfoto.de). Mijn 450D is binnen en ik mag hem betalen .

                              Comment

                              Working...
                              X