Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnerscamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beginnerscamera

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een degelijke tweedehands DSLR.

    Als absolute beginner gaat mijn voorkeur uit naar de merken Nikon (gezien reeds enige ervaring met toestel van een vriend, D50) of een Canon. De Canon EOS 350d is mij niet vreemd, aangezien ik er zelf ooit één in m'n bezit heb gehad. Maar gezien het feit m'n vriendin er niet mee kon werken en ook zij onze baby wil fotograferen, heb ik toen maar een compact + videocamera aangeschaft.

    Nu kriebelt het terug om zelf terug een DSLR te hebben, want ik mis die snelheid, scherpte, mogelijkheden, ... enorm.

    Dus ... Heb je een interessante aanbieding. Let me know!

    Ook tips over welk toestel ik mss het best koop, zijn zeker welkom. Ik zou voornamelijk mijn zoontje (8 maand) en wat natuur (dieren, planten, ...) willen fotograferen.

    Ik dacht hierbij aan een Nikon D70(s) of D50, of terug de Canon 350D of 400D. 'k Sta ook open voor andere voorstellen. M'n budget is, gezien de recente aankopen, vrij beperkt. Voor een tweedehands zou ik niet meer dan 400€ willen geven.
    PS: Via digitalstreet.nl kan ik een D40 met kitlens kopen voor 369€ (nieuw!). Iemand die dit toestel kent?!

    Alvast bedankt.
    Groeten
    2x Nikon Z6II - D750 + gamma aan lenzen :)

  • #2
    Re: Beginnerscamera

    Ik meende enkele 350D's daarstraks gezien te hebben in onze Aangeboden rubriek:
    HIER
    en
    HIER

    maar misschien had jij die ook gezien en vind je de prijzen te hoog? Er zullen er alleszins meer volgen (de mijne niet hoor!), nu de 40D een "betaalbaar" prijskaartje krijgt, terwijl velen ook begerig lonken naar de 450D.
    Good luck met je zoektocht!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Beginnerscamera

      Net een mailtje ontvengen van F...lux
      NIKON Zoomkit D40 + 18-55mm zoomlens wordt nu heel tijdelijk aangeboden aan de zeer lage prijs van 419€ inclusief BTW en aankoopbon 60€.
      Flickr één
      Flickr two

      Comment

      Working...
      X