Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke Camera

    Hoi allemaal hoop dat ik het een beetje duidelijk uit kan legen wat mijn bedoeling is

    ik zit vaak langs de waterkant te vissen nu wil ik een fototoestel kopen..

    maar welke ???????????

    Hij moet boven de 6 mega pixel zijn en hij moet foto's kunnen maken met de zelf time'r die bijvoorbeeld elke keer een foto maak of achter elkaar of om de 30 sec of zo iets liefst ook met een schermpje zodat ik me zelf kan zien samen met de vis die ik beet hou.....

    alvast allemaal bedankt


  • #2
    Re: Welke Camera

    Oorspronkelijk geplaatst door Francois-X Bekijk bericht
    Hoi allemaal hoop dat ik het een beetje duidelijk uit kan legen wat mijn bedoeling is

    ik zit vaak langs de waterkant te vissen nu wil ik een fototoestel kopen..

    maar welke ???????????

    Hij moet boven de 6 mega pixel zijn en hij moet foto's kunnen maken met de zelf time'r die bijvoorbeeld elke keer een foto maak of achter elkaar of om de 30 sec of zo iets liefst ook met een schermpje zodat ik me zelf kan zien samen met de vis die ik beet hou.....

    alvast allemaal bedankt


    6 Megapixel: niet relevant
    Self timer: hebben ze ALLEMAAL
    Een klapschermpje kan handig zijn, maar op een paar meter zie je daar niks op......

    Conclusie: alle camera's met klapscherm...

    Comment


    • #3
      Re: Welke Camera

      Dat moet dan een héél gr00t scherm zijn (evt, voor een grote karper of zo)......
      [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

      Comment


      • #4
        Re: Welke Camera

        Een statief zal je zeker wel nodig hebben.

        Wat is je budget?

        Wil je het nog voor iets anders gebruiken.

        mvgr
        PVA
        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

        Comment

        Working...
        X