Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A700 : bijgeleverde accessoires

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A700 : bijgeleverde accessoires

    Ik heb mijn A700 nu bijna een maand en lees vandaag voor de eerste keer het bijgevoegde oranje boekje met de titel "lees dit eerst"
    Hierin staat dat er een wireless remote control bij de inventaris moet zitten. Bij mij zat die niet in de doos.
    Was er bij jullie een draadloze afstandsbediening bijgeleverd ?

  • #2
    Re: A700 : bijgeleverde accessoires

    Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Ik heb mijn A700 nu bijna een maand en lees vandaag voor de eerste keer het bijgevoegde oranje boekje met de titel "lees dit eerst"
    Hierin staat dat er een wireless remote control bij de inventaris moet zitten. Bij mij zat die niet in de doos.
    Was er bij jullie een draadloze afstandsbediening bijgeleverd ?
    De draadloze afstandsbedienig wordt GRATIS meegeleverd en is een onderdeel van de doosinhoud. Misschien verkeerdelijk geklasseerd, het is niet echt groot !!!
    Verkoper contacteren maar dit is al wel vrij laat.

    Comment


    • #3
      Re: A700 : bijgeleverde accessoires

      Bij mij zat het er zeker in, een zeer licht dingetje trouwens
      Mijn foto's en fractals
      Sony A700 +Tamron 90mm +Sigma 10-20mm +Minolta 35-105 3.5-4.5 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 35-70mm +Sony 70-300 G.

      Comment


      • #4
        Re: A700 : bijgeleverde accessoires

        Het is natuurlijk al vrij laat om nu nog te reclameren.
        Heb de doos nog eens helemaal uitgeladen, maar het zit er echt niet bij. Verkeerdelijk geklasseerd kan ook niet. Heb enkel de camera en de riem uit de doos genomen.
        De kabeltjes zijn in de doos blijven zitten en de instructieboekjes had ik nog niet gelezen. Eigen schuld, dikken bult zeggen ze hier.

        Comment


        • #5
          Re: A700 : bijgeleverde accessoires

          Bij mij die helemaal achteraan tussen de kabeltjes verstopt.

          is wel leuk om van die groeps foto's te nemen waar je zelf ook opstaat maar voor de rest ?

          misschien als je de foto's die je gemaakt hebt via een hdmi kabel op je tv wil afspelen maar ik zie me dat nog niet direct doen ....
          As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
          like.no.other

          Comment


          • #6
            Re: A700 : bijgeleverde accessoires

            Bij mij zat het er ook bij.

            Comment

            Working...
            X