Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon G9

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon G9

    Hallo Wie Kan Mij Aan Nedrlandstalige Handlijding Helpen
    Van Een Canon G9

    Dank U

  • #2
    Re: Canon G9

    Oorspronkelijk geplaatst door johan michiels Bekijk bericht
    Hallo Wie Kan Mij Aan Nedrlandstalige Handlijding Helpen
    Van Een Canon G9

    Dank U
    Moet het hetzelfde nederlands zijn zoals jij gebruikt

    Nederlandstalige

    Handleiding
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

    Comment


    • #3
      Re: Canon G9

      Staat die handleiding niet op de cd, die bij de camera geleverd is?

      Bij mijn G9 was dat wel het geval, maar dat vond ik niet erg handig.
      Daarom heb ik mijn printer aan het werk gezet om die 274 pagina's op A4 te printen (dubbelzijdig afgedrukt, dan had ik maar half zoveel papier nodig).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Canon G9

        Je hebt er niets aan, maar Canon heeft niet die service van Nikon. Bij de laatste zijn alle handleidingen verkrijgbaar tegen 15 euri. (Toch niet overstappen.....)
        [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

        Comment


        • #5
          Re: Canon G9

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Staat die handleiding niet op de cd, die bij de camera geleverd is?

          Bij mijn G9 was dat wel het geval, maar dat vond ik niet erg handig.
          Daarom heb ik mijn printer aan het werk gezet om die 274 pagina's op A4 te printen (dubbelzijdig afgedrukt, dan had ik maar half zoveel papier nodig).
          Ik had hetzelfde probleem met een compactje van Canon, en die handleiding stond ook in pdf-formaat op een bijgeleverde CD-rom.

          Comment


          • #6
            Re: Canon G9

            De NL handleiding van de Canon Ixus 960IS is zo maar eventjes 235pp, en kwam ook alleen maar in pdf formaat op CDRom.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Canon G9

              Ga met bijgeleverde cd naar een copiecenter, voor 15 euro maken ze een mooi boekje voor jou (van de nederlandse handleiding), alléé bij mij toch.
              Grt

              Comment

              Working...
              X