Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

En voor de West-Vlaming ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • En voor de West-Vlaming ??

    Ik zag hier op het forum een oproep om een fotoclubje te starten rond het Gentse.

    Omdat ik hetzelfde gevoel heb of deze mensen, (bestaande fotoclubs = clubje van mensen op gezegende leeftijd ) wat zeker niet slecht bedoeld is want meestal hebben deze mensen ook héél wat ervaring maar niet altijd dezelfde ideeën als de jongere collega's , vroeg ik mij af of er ook West-Vlaamse BD'ers zijn die reeds een clubje hebben, regelmatig eens samen komen of plannen hebben om een clubje op te richten. Ik spreek hier over zuid-oost West-Vlaanderen, streek van kortrijk, zwevegem, waregem. Ik zou graag wat meer mensen (BD'ers) willen leren kennen uit deze streek met dezelfde interesse, om ideeën te wisselen, kennis op te doen en soms eens samen op stap te gaan misschien. Het moet wel vrijblijvend zijn en geen verplichting want dan wordt het al snel een sleur.

    Indien er mensen zijn die reeds nagedacht hebben over een clubje, heb ik ooit eens een post gelezen waarin iemand uit de streeks van Anzegem een lokaal ter beschikking had, maar kan het niet direct terug vinden.

    Soms heb ik de indruk, en verbeter mij als ik het mis heb, dat BD'ers uit de streek van A'pen en Limburg beter samengangen dan de westelijke kant van het land.
    Ik zie ook regelmatiger voorstellen om iets te doen uit deze streek.

    Nogmaals, als ik het bij het verkeerde eind heb, laat het mij zeker weten. Het is een gevoel dat ik heb .

    Groetjes,
    Felpro.

    PS: het is niet mijn bedoeling mensen te kwetsen of te maken.
    Nikon stuff and more ...
    https://www.instagram.com/lm_pictures_77/

  • #2
    Re: En voor de West-Vlaming ??

    Hier vanuit Wervik ook wel interesse hoor.

    Zou misschien wel een zaaltje kunnen regelen ook...
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: En voor de West-Vlaming ??

      Zou idd tof zijn om ook in het West-Vlaamse eens samen te komen.
      Mooie streken genoeg om eens te gaan 'shooten'.

      Momenteel zou ik er niet veel aan hebben want woon in Blankenberge en denk dat meeste van Westhoek zijn.
      Maar binnen 2 maand verhuis ik naar Roeselare (huisje gekocht ) en dan zou het leuk zijn om eens op een dag in de maand (of om de paar weken) keer samen te komen.

      Maw, ik steun het idee (en initiatief)

      Grtz
      'Keep on Clicking'
      Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

      Comment


      • #4
        Re: En voor de West-Vlaming ??

        Ben ook reeds meerdere malen tot dezelfde constatatie gekomen als TS. Ik woon zelf in Poperinge en verblijf ook regelmatig in Zwevegem.
        Last edited by Vliennie; 13 maart 2008, 16:20.
        Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun.

        Comment


        • #5
          Re: En voor de West-Vlaming ??

          Als ik da zo lees zou Wervik geen slechte locatie zijn
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: En voor de West-Vlaming ??

            Oorspronkelijk geplaatst door Vliennie Bekijk bericht
            Ben ook reeds meerdere malen tot dezelde constatatie gekomen als TS. Ik woon zelf in Poperinge en verblijf ook regelmatig in Zwevegem.
            leuk te horen dat er nog keikoppen op BD zitten
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

            IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

            Comment


            • #7
              Re: En voor de West-Vlaming ??

              Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              leuk te horen dat er nog keikoppen op BD zitten
              He, ik ben ook keikop in hart en nieren, weliswaar al 7 jaar uitgeweken maar nog steed Poperingnoare. (Sint-Jan-ter-Biezen)
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #8
                Re: En voor de West-Vlaming ??

                Zeg even serieus, zijn er mensen die het echt zien zitten om zelf een club op te richten?
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                Comment


                • #9
                  Re: En voor de West-Vlaming ??

                  ik zit al in een aantal andere clubs, bd is zo gemakkelijk , je bent actief wanneer je dat zelf wil maar het is natuurlijk wel leuk als je er eens op uit wil trekken om dat niet alleen te doen.
                  in poperinge is er alleen een diaclub en wie maakt nu nog dia's
                  mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                  IMac/IPad/Mac Air 
                  D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: En voor de West-Vlaming ??

                    Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                    leuk te horen dat er nog keikoppen op BD zitten
                    Hier nog iemand van Poperinge
                    Hier ook interesse...

                    Comment


                    • #11
                      Re: En voor de West-Vlaming ??

                      omgeving roeselare, ook wel interesse...
                      http://www.eyeflash.wordpress.com
                      www.facebook.com/eyeflashphotography

                      Comment


                      • #12
                        Re: En voor de West-Vlaming ??

                        Als er niet alleen oude venten (mijn excuses als het verkeerd mocht overkomen ) inzitten wil ik wel meedoen. Ben meisje van 19 jaar uit Zulte maar zit ook veel in Waregem en Moen/Zwevegem. Dus als er nog leeftijdsgenoten zijn ben ik geïnteresseerd

                        Comment


                        • #13
                          Re: En voor de West-Vlaming ??

                          Oorspronkelijk geplaatst door Whispers Bekijk bericht
                          Als er niet alleen oude venten (mijn excuses als het verkeerd mocht overkomen ) inzitten wil ik wel meedoen. Ben meisje van 19 jaar uit Zulte maar zit ook veel in Waregem en Moen/Zwevegem. Dus als er nog leeftijdsgenoten zijn ben ik geïnteresseerd
                          Wat versta je onder oude venten, ik ben er 29


                          Misschien moeten we onze koppen dan eens bijeensteken en kijken wat er mogelijk is.

                          Heeft er iemand ervaringen met vzw's of verenigingen?
                          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                          Comment


                          • #14
                            Re: En voor de West-Vlaming ??

                            Ne ( oude vent ( 49)) van rond roeselare wenst de jonge gasten veel suc6 met junder clubtje.
                            Merde waarom zink oal bikan 50
                            Digitale groeten
                            K.J.W.

                            Comment


                            • #15
                              Re: En voor de West-Vlaming ??

                              Oorspronkelijk geplaatst door komjewok Bekijk bericht
                              Ne ( oude vent ( 49)) van rond roeselare wenst de jonge gasten veel suc6 met junder clubtje.
                              Merde waarom zink oal bikan 50
                              Ajje joeng van herte zid meuge gi gerust oek bi 't clubtjen wi!
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment

                              Working...
                              X