Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communie foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • communie foto's

    Hoi,

    Een vriend heeft gevraagd om communie foto's te maken van zijn zoon (plechtige communie). Maar zoals iedereen wel kan voelen is het weer niet echt geschikt om buiten foto's te maken.
    Kan iemand mij een paar tips geven voor leuke binnen lokaties om foto's te maken (regio Limburg, heusden-zolder). De communie is al begin april, dus veel tijd heb ik niet meer.
    Elke tip is welkom !
    Last edited by vari; 11 maart 2008, 23:14.

  • #2
    Re: communie foto's

    Oorspronkelijk geplaatst door vari Bekijk bericht
    Hoi,

    Een vriend heeft gevraagd om communie foto's te maken van zijn zoon (plechtige communie). Maar zoals iedereen wel kan voelen is het weer niet echt geschikt om buiten foto's te maken.
    Kan iemand mij een paar tips geven voor leuke binnen lokaties om foto's te maken (regio Limburg, heusden-zolder). De communie is al begin april, dus veel tijd heb ik niet meer.
    Elke tip is welkom !
    je zal het niet graag horen,maar foto's fotograferen voor een vriend is ....wat alle belgen blijkbaar graag doen,oplossing naar een fotograaf in de buurt gaan,die heeft wel alle mogelijkheden.

    Comment


    • #3
      Re: communie foto's

      Ik zou eens naar club 9 in Koersel gaan .
      Voor een plechtige comminiekant is het wel stoer een volledige muur met graffiti
      Mooi van kleuren .
      Voor de rest : de klassiekers : Kasteel Meylandt , domein Bovy ,...
      Canon EOS 40d ; Tamron 17-50 F2.8

      Comment

      Working...
      X