Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera online kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera online kopen

    Hallo,

    ik wil mij de Panasonic DMC-FZ18 aanschaffen. Het valt op dat de scherpste prijzen te vinden zijn wanneer de camera online gekocht wordt.

    Redcoon.be en digitalstreet.nl zijn het goedkoopst zo blijkt, maar ik vroeg me af of het aan te raden is een camera online te kopen. Over Redcoon lees ik bijvoorbeeld al negatieve dingen (vooral m.b.t. de levertijd dan). Ook voorzien beide websites geen Nederlandstalige handleiding voor het toestel (wel een Engelse), maar deze kan gedownload worden. Het menu van het toestel zelf is volgens de sites ook in het Engels, maar ik veronderstel dat dat voor elke Panasonic FZ18 zo is?

    Wat is jullie ervaring met online toestellen kopen? Want het prijsverschil is toch aanzienlijk...

    Groetjes

  • #2
    Re: Camera online kopen

    Die commentaren over de levertermijn van Redcoon zijn me ook al opgevallen. Als je bovendien wat rondleest op dit forum zal je ook opvallen dat de echte fotograaf liever in een echte fotowinkel koopt. Degelijke, gefundeerde uitleg en service zijn ook wel wat waard zelle. En daarnaast, ben je zeker dat de FZ18 altijd goedkoper is in een online winkel? Al eens bij Konijnenberg of studio73 gekeken? Van een andere forumbezoeker las ik ooit eens dat hij bij Vandenborre was binnengelopen en op basis van hun laagste prijs garantie dezelfde prijs kreeg als hij op het internet gevonden had.
    Om tussen de lijnen maar te laten verstaan dat ik het niet via een online shop zou doen

    Djienbe

    Comment


    • #3
      Re: Camera online kopen

      M'n FZ50 gekocht bij Redcoon, voor een zeer scherpe prijs. Geen probleem met leveringstijden. Nederlandstalige handleiding van de site gehaald. FZ50 wel met Nederlandstalig menu. Als de FZ18 in uitvoering met Nederlandstalig menu bestaat, zal het er zo een zijn. Een mailtje zal je echter uitsluitsel geven.
      Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

      Comment


      • #4
        Re: Camera online kopen

        Oorspronkelijk geplaatst door Mountainhunter Bekijk bericht
        Als de FZ18 in uitvoering met Nederlandstalig menu bestaat, zal het er zo een zijn. Een mailtje zal je echter uitsluitsel geven.
        Ja hoor, de FZ18 met nederlandstalig menu bestaat.

        Comment

        Working...
        X