PDA

Volledige versie bekijken : Mini photokina studio 73 te Geel

DigiWilly
9 maart 2008, 12:29
Net terug van de mini photokina te Geel. Er was niet veel te zien, had er meer van verwacht. Ik ging met de bedoeling de Canon 1D III eens te testen en te kopen, die was er niet, toen ik aan de bazin van studio73 vriendelijk wat info wou vragen beet deze mijn neus bijna af, wat een ontgoocheling ... Ik dacht nochthans naar de winkel te gaan die vandaag open was, omdat madam zo onvriendelijk was ben ik maar weggebleven ...
Ik zal nu ergens anders de 1D eens gaan bekijken, liefst waar men wat vriendelijker is.

Peter K
9 maart 2008, 12:34
Ik heb ervaring met Studio 73 in Mol en daar wordt ik zeer vriendelijk geholpen. Zeer behulpzame mensen die mijn steeds correct verder helpen.

zunoel
9 maart 2008, 15:16
In de winkel stonden de 1DMKIII en de 1DsMKIII broederlijk naast mekaar ;)

En in de winkel niets dan vriendelijk volk :G

Lennert
9 maart 2008, 17:15
De 70-200F4L daar gekocht, goed ontvangen, goed geholpen.
Iedereen heeft wel eens een slechte dag, das menselijk hoor.

DigiWilly
9 maart 2008, 18:22
De 70-200F4L daar gekocht, goed ontvangen, goed geholpen.
Iedereen heeft wel eens een slechte dag, das menselijk hoor.

Tja, dat kan, maar als handelaar moet je proberen van vriendelijk te blijven ...
Er zijn immers nog zaken waar ze die spullen verkopen he ...

facehugger
10 maart 2008, 08:39
Ik was er gisteren ook , en de eigenares (de roodharige dame)
groette me vriendelijk. Iedereen kreeg zelfs een gratis drankje.
Er was wel niet zo veel te zien.
In de winkel was het ook druk, maar het vriendelijke personeel daar
heeft me toch een Nikon D300 verkocht. :D:p

sneakfreak
10 maart 2008, 18:14
Ik kan getuigen dat ik Facehugger met een brede smile zijn D300 in ontvangst heb zien nemen. Ik heb alleen maar een lensje gekocht...:)

ex10sion
10 maart 2008, 19:59
de beurs was hilarisch.
ouw mannen met al dan niet eigen camera's met knoppen waarvan ze het bestaan wellicht niet wisten, die stonden te geilen op de verveelde modellen, type oostblok.
Ervaren modellen, hahahahah, heb je ze bezig gezien? Mijn hond is stukken beter!
De man van Canon was een schatje en zelfs daar op de beurs de klassieke vete Canon-Nikon, hahahah, om je dood te lachen.
Het beste van de dag was dat mijn broer niet kon komen en dus enorm heeft geboft.

Red Falcon
12 maart 2008, 01:55
ex10sion,
Een beetje respect voor de grijze haren graag.
Het zullen niet alleen ouw mannen geweest zijn zeker? :p

Hans Swolfs
12 maart 2008, 08:16
ik ben afgelopen zaterdag met mijn broer naar Studio 73 in Geel gereden om voor hem een 400D kit met batterijgrip en wat kleine spullen te kopen. (en mijne Manfrotto rc234 kop :D :love:)

Vriendelijke mensen achter de toonbank, absoluut geen klagen van.