Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe canon 5D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe canon 5D

    Weet er iemand wanneer de nieuwe Canon 5d uitkomt.

  • #2
    Re: nieuwe canon 5D

    Niemand weet het,de meeste mensen gokken op photokina in september.

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe canon 5D

      Canon 5D is al jaren te koop hoor !
      www.sportactiefoto.nl

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe canon 5D

        Oorspronkelijk geplaatst door marbico Bekijk bericht
        Canon 5D is al jaren te koop hoor !
        en ondertussen onder de 1500 Euro nieuw http://www.foka.nl/site/canon-eos-5d-nl-p-623.html
        Last edited by Silver Roller; 6 maart 2008, 14:29.

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe canon 5D

          Tja, ik zit er ook op te wachten, in zekere zin, maar er is geen haast bij, voor mij.
          Ik denk wel dat er weinige DSLR's zolang in de running waren (bijna 3 jaar op de markt)
          Mijn shop en ik, gokken ook op eind 2008

          SF
          00.00 Gone

          Comment


          • #6
            Re: nieuwe canon 5D

            Er is inderdaad een nieuwe in aantocht..info vind je hier http://www.photographybay.com/2007/0...november-2007/

            Groetjes,

            Ronny

            Comment


            • #7
              Re: nieuwe canon 5D

              Oorspronkelijk geplaatst door kve Bekijk bericht
              Weet er iemand wanneer de nieuwe Canon 5d uitkomt.
              Gewoon uw geld aan de kassa afgeven en dan kumt u direct een nieuwe Canon 5D meenemen en nu met \200,- Euro Cashback
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #8
                Re: nieuwe canon 5D

                Wat zou de 5D markII gaan kosten?
                Wat denken jullie...gokje?

                SF
                00.00 Gone

                Comment


                • #9
                  Re: nieuwe canon 5D

                  Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
                  Wat zou de 5D markII gaan kosten?
                  Wat denken jullie...gokje?

                  SF
                  +-2500 Euro.... in elk geval goedkoper dan de nieuwprijs van de huidige 5D toen hij pas op de markt kwam. De prijs zal ook sterk beinvloed worden door hetgene wat de rechtstreekse concurenten van Canon aan te bieden hebben in full frame.Als er weinig concurentie is van de andere topmerken zal de prijs waarschijnlijk nog wat hoger liggen.
                  Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                  http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                  Comment


                  • #10
                    Re: nieuwe canon 5D

                    Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                    +-2500 Euro.... in elk geval goedkoper dan de nieuwprijs van de huidige 5D toen hij pas op de markt kwam. De prijs zal ook sterk beinvloed worden door hetgene wat de rechtstreekse concurenten van Canon aan te bieden hebben in full frame.Als er weinig concurentie is van de andere topmerken zal de prijs waarschijnlijk nog wat hoger liggen.
                    Dat valt mee, wij dachten eerder aan: juist onder de:3000€!
                    Het zal ook wel ff duren voor ze daar een Csh'Bck voor uitgeven, denk ik

                    SF
                    00.00 Gone

                    Comment


                    • #11
                      Re: nieuwe canon 5D

                      Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                      +-2500 Euro.... in elk geval goedkoper dan de nieuwprijs van de huidige 5D toen hij pas op de markt kwam. De prijs zal ook sterk beinvloed worden door hetgene wat de rechtstreekse concurenten van Canon aan te bieden hebben in full frame.Als er weinig concurentie is van de andere topmerken zal de prijs waarschijnlijk nog wat hoger liggen.
                      Dat denk/hoop ik ook. De FF markt komt nu onder druk te staan en ik denk dat Canon daar dan zal op reageren met een lagere startprijs om competitief te staan.

                      Persoonlijk vind ik de 5D een prachtig toestel, maar de body is nogal fragiel en stof enzo is een probleem. Gebruikers van een 5D beweren dat dit allemaal meevalt, maar toch zit ik er liever niet in mijn maag dat ik mijn toestel naar de maan kan helpen door vb aan de zee te fotograferen omdat de sealing dit niet aankan.

                      Dus weather sealing en sensor cleaning staat voor mij op één naar verwachtingen naar de opvolger. 14 bits is ook interessant.
                      Voor de rest hoop ik dat de 5DII de eigenschappen van zijn voorhanger behoudt. Persoonlijk hoop ik dat ze het gewoon op 12 megapixels houden maar dit zullen er wel 16 worden.

                      Ik vermoed dat er ook wel een verbeterde AF en live view gaat komen. De features van de 40D zullen gewoon overgenomen worden.

                      Dat vind ik wel een voordeel van Canon. Nikon houdt veel langer vast aan zijn vernieuwingen en biedt dit alleen in zijn topmodellen aan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: nieuwe canon 5D

                        ik ben ook benieuwd naar de opvolger vd 5D
                        5D + weather sealing + 5FPS + ruisvrij tot ISO 800

                        ik hoop dat ie dr is samen met mn vakantiecentjes , dan heeft mn 1D een partner drbij
                        Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

                        Comment


                        • #13
                          Re: nieuwe canon 5D

                          Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                          Dat vind ik wel een voordeel van Canon. Nikon houdt veel langer vast aan zijn vernieuwingen en biedt dit alleen in zijn topmodellen aan.
                          Dat is ook de reden dat de 5D de AF heeft van de 1D reeks en dat de D300 de AF heeft van de D70.

                          Jan.

                          Comment


                          • #14
                            Re: nieuwe canon 5D

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                            Dat is ook de reden dat de 5D de AF heeft van de 1D reeks en dat de D300 de AF heeft van de D70.

                            Jan.
                            Haha. De D300 is een mooi plaatje maar Nikon wist dat ze moesten terugslaan.
                            In het algemeen klopt het wel. Niet dat ik enige zin heb om erover te discussiëren.

                            Comment


                            • #15
                              Re: nieuwe canon 5D

                              Ik kwam toevallig dit tegen :

                              Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.



                              Ben niet zeker van de bron maar enfin, ik wou het jullie niet onthouden
                              Canon 30D - Tammy 28-75 2.8

                              Comment

                              Working...
                              X