Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarde toestel?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waarde toestel?

    Ik weet niet goed waar ik deze vraag kan posten maar wil een collega van me een dienst bewijzen. Hij wil namelijk van zijn huidige Sony DSC F-828 overschakelen naar een DSLR. Advies geven ivm met aanschaf DSLR kan ik wel, maar op de vraag antwoorden hoeveel dit huidig toestel nog waard is echter niet. Toestel is enkele jaren oud.. 2 a 3. Prijzen van zulke toestellen ken ik dus echt niet. Iemand dat een richtlijn kan geven?
    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Waarde toestel?

    Het lijkt mij moeilijk om dat te bepalen. Allereerst is het met camera's (overigens met alles wat elektronica betreft) jaarlijks zo dat de introducties (upgrade) om je oren vliegen. Het hangt verder van een aantal faktoren af, zoals hoe actueel is de camera nog wat zijn mogelijkheden betreft, hoe is de staat van de camera, soms zijn er echte liefhebbers voor. Wellicht kun je kijken of het bewuste toestel ook op tweedehands sites aangeboden worden, zoals marktplaats.nl/afd. Sony.
    [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

    Comment


    • #3
      Re: Waarde toestel?

      Ik zal de informatie van de veilingsites zeker doorgeven...
      Blijkbaar is het toestel maar 1 jaar oud...
      niemand die een richtlijn kan zeggen?

      Comment

      Working...
      X