Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht...

    Internetwinkel a la konijnenberg,
    dus scherpe prijzen
    maar met goedkopere verzendingskosten.

    Voor de lenzen aan andere duurdere zaken vind ik dat niet zo erg,
    maar voor dat klein materiaal als eyecup (paar euro), batterijen (tiental euro), filters, zonnekapen, enz, ... vind ik de verzendingskosten wat hoog ten opzichte van de kostprijs van het product...

    koop regelmatig via ebay, en op zich weinig problemen gehad,
    maar we mogen toch onze eigen commercanten niet vergeten he...
    *www.InPuT79.be*
    Canon eos 60D// Tokina 12-24mm f4, Canon EF 17-40mm f4L, Canon 50mm f1.8 mkI, Canon EF 70-200mm f2.8 L USM, Canon 85mm f1.8

  • #2
    Re: Gezocht...

    Fotoshop Aalten heeft de laagste verzendkosten denkbaar.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht...

      wachten tot je enkele dingen samen kan bestellen of voor die kleine spullen naar de lokale fotoboer gaan...
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht...

        Oorspronkelijk geplaatst door hswolfs Bekijk bericht
        wachten tot je enkele dingen samen kan bestellen of voor die kleine spullen naar de lokale fotoboer gaan...
        Naar de lokale fotoboer gaan ze voor grondige uitleg en om het toestel eens vast te kunnen nemen. Vervolgens is de goedkoopste site met de laagste verzendingskosten wel genoeg, tot... tot ze problemen hebben met de aankoop. Dan is de lokale fotoboer ineens wél graag gezien...

        Mvg,
        Frederic

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht...

          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Naar de lokale fotoboer gaan ze voor grondige uitleg en om het toestel eens vast te kunnen nemen. Vervolgens is de goedkoopste site met de laagste verzendingskosten wel genoeg, tot... tot ze problemen hebben met de aankoop. Dan is de lokale fotoboer ineens wél graag gezien...

          Mvg,
          Frederic

          Ik zou ook graag in staat zijn om niet naar de prijs te hoeven kijken. Helaas is dat niet zo, dus ik zoek ook de goedkoopste oplossing. Altijd dat gezaag over de lokale fotoboer. Ik koop op de goedkoopste plaats, en als er problemen zijn dan zoek ik een oplossing.
          Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht...

            Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Naar de lokale fotoboer gaan ze voor grondige uitleg en om het toestel eens vast te kunnen nemen. Vervolgens is de goedkoopste site met de laagste verzendingskosten wel genoeg, tot... tot ze problemen hebben met de aankoop. Dan is de lokale fotoboer ineens wél graag gezien...

            Mvg,
            Frederic

            Heb onlangs een cadeaucheck gekregen van een lokale fotoboer terwaarde van 150€.
            Had een batterypack nodig voor mijn canon dus ik al eens gekeken bij konijn bleek 100€ , hield wel rekening met een kleine meerprijs maar dacht toch dat er nog een geheugenkaartje bij zou kunnen ook...
            Ik naar de lokale fotoboer te kortrijk... heel droog en onvriendelijk ontvangen, en batterypack gekocht prijs...... 172€.
            Had die dag echt geen zin in discussie , maar 'k voelde me toch nogal in het zak gezet.
            Mij zien ze daar nooit meer terug.

            Dan heb ik nog liever puur mailverkeer en aankoop via het net.
            Nog nooit geen problemen mee gehad.
            *www.InPuT79.be*
            Canon eos 60D// Tokina 12-24mm f4, Canon EF 17-40mm f4L, Canon 50mm f1.8 mkI, Canon EF 70-200mm f2.8 L USM, Canon 85mm f1.8

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht...

              Oorspronkelijk geplaatst door Hotchpot Bekijk bericht
              Heb onlangs een cadeaucheck gekregen van een lokale fotoboer terwaarde van 150€.
              Had een batterypack nodig voor mijn canon dus ik al eens gekeken bij konijn bleek 100€ , hield wel rekening met een kleine meerprijs maar dacht toch dat er nog een geheugenkaartje bij zou kunnen ook...
              Ik naar de lokale fotoboer te kortrijk... heel droog en onvriendelijk ontvangen, en batterypack gekocht prijs...... 172€.
              Had die dag echt geen zin in discussie , maar 'k voelde me toch nogal in het zak gezet.
              Mij zien ze daar nooit meer terug.

              Dan heb ik nog liever puur mailverkeer en aankoop via het net.
              Nog nooit geen problemen mee gehad.

              Dit is eigenlijk volledig off-topic dus hier mijn mening over de lokale fotoboer in een nieuw topic ...
              back 2 on-topic berichten!
              *www.InPuT79.be*
              Canon eos 60D// Tokina 12-24mm f4, Canon EF 17-40mm f4L, Canon 50mm f1.8 mkI, Canon EF 70-200mm f2.8 L USM, Canon 85mm f1.8

              Comment

              Working...
              X