Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem Batteryking.eu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • probleem Batteryking.eu

    Hoi,

    In mijn zoektocht naar een reserve batterij voor mijn Pana FZ50 ben ik via Konijn (lage prijs maar hoge verzendkost (dacht eerst van niet maar dan wel) en te ver rijden om er om te gaan) en enkele site op interent en links van BD'ers bij Batteryking.eu terecht gekomen.

    Daar hebben ze reservebatterijen van 'wit' product aan 19.95€ + 1.95€ verzendkosten, wat mij schappelijk lijkt.
    Ik heb me geregistreerd zodat ik kan bestellen, maar eens ik vanuit mijn winkelwagentje naar betalen wil komt op het scherm dat ik een niet geregistreerde klant ben, ook al ben ik ingelogd.

    Heeft er nog iemand dit probleem gehad, indien ja hoe op te lossen. Indien mensen adressen weten waar je batterijen voor Pana FZ50 kunt vinden mag je het ook altijd zeggen. Heb al veel sites bekeken maar de FZ50 batterij is niet zo snel te vinden heb ik de indruk.

    Alvast bedankt voor een snelle reactie.

    PS: @Onkertje: moest je dit lezen, je had gelijk (zie link: http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=201414) ik heb me misrekend. Heb verkeerde lijn gelezen in FAQ's van Konijn
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

  • #2
    Re: probleem Batteryking.eu

    Natuurlijk lees ik dit !
    Ik lees heel veel op BD, en ik lees alles waar FZ50 in voorkomt.
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

    Comment


    • #3
      Re: probleem Batteryking.eu

      jij kwam laatst af met Batteryking, heb je dan daar besteld? Of een andere oplossing gevonden.

      Grtz
      'Keep on Clicking'
      Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

      Comment


      • #4
        Re: probleem Batteryking.eu

        Niemand die zelfde probleem had of adressen weet

        Alvast bedankt
        'Keep on Clicking'
        Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

        Comment


        • #5
          Re: probleem Batteryking.eu

          reeds twee maal bij hen besteld zonder enig probleem...
          Sony RX10 Mark IV
          nog een fijne dag verder!
          Guido

          Comment


          • #6
            Re: probleem Batteryking.eu

            Bestelling is gelukt, was beke zoeken maar we zijn al zover.
            Maar heb nu nog probleem, ik heb de bevestigingsmail ontvangen voor de vooruit betaling via overschrijving.
            Tis nu mss een domme vraag maar hoe moet ik dat rekeningnummer erop zetten? Tis eerste keer dat ik naar het buitenland moet betalen, ik werk met online banking van Argenta.
            Zet je dan gewoon 10 cijfers na elkaar bij rekeningnummer of ben ik mis?

            Kweet dat domme vraag is maar zou het toch moeten weten

            Alvast bedankt
            'Keep on Clicking'
            Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

            Comment


            • #7
              Re: probleem Batteryking.eu

              Bij Argenta is het niet mogelijk om buitenlandse betalingen via het internet te doen. Dit moet via hun kantorennet gaan. Duurt ongeveer een week eer het geld ter plaatse is.

              Marc

              Comment


              • #8
                Re: probleem Batteryking.eu

                Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
                Zet je dan gewoon 10 cijfers na elkaar bij rekeningnummer of ben ik mis?
                Neen, voor een internationale betaling binnen Europa heb je een IBAN- en een Swift-nummer nodig van de rekeninghouder.
                Zonder die nummers zal het lang duren en gaan je grote kosten aangerekend worden door je bank...
                Grtz, Tigra-Boy
                ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                Comment


                • #9
                  Re: probleem Batteryking.eu

                  bedankt voor de hulp.

                  ik zal eens langs mijn kantoor moeten gaan vrees ik.
                  Best dak binnenkort overstap door de aankoop van mijn huis, bij KBC heeft men collega dat probleem niet.

                  Grtz
                  'Keep on Clicking'
                  Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                  Comment

                  Working...
                  X