Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Graffiti

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Graffiti





    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: Graffiti

    Prima bewerking, mooie kleuren, knap gezien!

    mvg,

    Roland

    Comment


    • #3
      Re: Graffiti

      Mooie reeks Paul
      Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

      Comment


      • #4
        Re: Graffiti

        Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
        Prima bewerking, mooie kleuren, knap gezien!

        mvg,

        Roland
        Beter kan ik het nie zeggen
        Nikon D700 - Fuji S3 Pro / Nikkor 24-70 2.8 / Tokina 100 2.8 / Nikkor 50 1.8 / Sigma 70-200 2.8 / SB-600 - SB-26 /
        Mijn foto's
        Mijn blogje

        Comment


        • #5
          Re: Graffiti

          Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
          Prima bewerking, mooie kleuren, knap gezien!

          mvg,

          Roland
          Ik volg !

          De Paul is gisteren ergens anders geweest dan ik , want deze heb ik niet gezien
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

          Comment


          • #6
            Re: Graffiti

            Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
            Prima bewerking, mooie kleuren, knap gezien!

            mvg,

            Roland
            ik volg ook
            mvg rohnny
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

            Comment


            • #7
              Re: Graffiti

              knap gezien!
              Wat knap gezien???
              Dit zijn gewoon technisch geslaagde copies van bestaande kunstwerken.
              Als foto doen ze me niets, sorry hoor.
              Ik bedoel dit zijn perfecte foto's voor een graffitisite.

              Comment


              • #8
                Re: Graffiti

                Wanneer er foto's gemaakt worden van andere stillevens of landschappen of wat dan ook is er geen mens die beschuldigingen uit over het "pronken" met andermans werk. Die onderwerpen hebben we toch ook niet allemaal zelf gemaakt. Bij graffiti is dit blijkbaar anders.
                Nu ja, t'is mijn mening hoor. In ieder geval de foto's zijn mooi afgewerkt en boeiend om naar te kijken. Hiermee verdedig ik allicht ook mezelf want op mijn site heb ik zelf een reeks graffiti staan.
                Groetjes, P'trick
                Mijn site
                Mijn blog (wanneer je van minimalisme houdt)

                Comment


                • #9
                  Re: Graffiti

                  Oorspronkelijk geplaatst door P'trick Bekijk bericht
                  ...Wanneer er foto's gemaakt worden van andere stillevens of landschappen of wat dan ook is er geen mens die beschuldigingen uit over het "pronken" met andermans werk. Die onderwerpen hebben we toch ook niet allemaal zelf gemaakt. Bij graffiti is dit blijkbaar anders...
                  Bij landschappen is de inbreng van de fotograaf vaak duidelijk: er werd gekozen voor een bepaald opnamestandpunt, lichtinval, compostie, lijnenwerking, kleur, ... Het zuiver registreren van kunst van iemand anders kan wel tot mooie foto's leiden maar de verdienste ligt dan minder bij de fotograaf maar wel bij de oorspronkelijke maker. Dit fenomeen zie je bv. ook:
                  - bij architectuurfotografie: denk aan opnames van moderne gebouwen met reflecterende glasgevels: iedere voorbijganger maakt er een foto van wat leidt tot eindeloze reeksen van vertekende en achterovervallende gebouwen
                  - bij modelfotografie waar de verdiensten vaak meer bij het (mooie) model en visagiste liggen dan bij de fotograaf, die enkel registreert en weinig creatieve inbreng heeft. mooie modellen in krampachtige houdingen in vervallen ruïnes zijn hiervan een ander voorbeeld.
                  Kortom, probeer bij de registratie van dergelijke grafiti-taferelen wat eigen inbreng toe te voegen aan het beeld, bv. door de keuze van het camerastandpunt (in dit opzicht is de 2de foto al beter dan de andere 2), opname met voorbijgangers, toevoegen van elementen uit de omgeving, ...
                  Just my 2 cents.
                  mijn foto's: www.reneheylen.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Graffiti

                    Graffiti zijn spuuglelijk, maar je foto's ervan vind ik best wel geslaagd.
                    gegroet, Ludo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Graffiti

                      Het is zonde van het gebouw want het ziet er niet uit.
                      Volledig gesloopt
                      Zegt veel over onze wereld
                      MAAR !!! Het levert wel mooie plaatjes

                      Knap ! Paul
                      Goed materiaal maakt nog geen goed fotograaf,maar het helpt wel.

                      https://www.flickr.com/photos/ronald_ceulemans/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Graffiti

                        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                        Wat knap gezien???
                        Dit zijn gewoon technisch geslaagde copies van bestaande kunstwerken.
                        Als foto doen ze me niets, sorry hoor.
                        Ik bedoel dit zijn perfecte foto's voor een graffitisite.
                        juist. als de enige inbreng vd fotograaf die overdreven DR aanpassing is, vind ik 't zelfs slechte foto's.
                        groetjes
                        www.coppez.exto.be
                        www.yoshiwara.exto.be

                        Comment

                        Working...
                        X