Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Streepjescode

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Streepjescode

    Onlangs genomen in de Antwerpse Zoo.



    Nikon D80 - 135 mm - ISO 200 - 1/160 sec - F5,6
    groetjes, Gebba
    Fotograferen is blijven leren!

  • #2
    Re: Streepjescode

    Hoi,

    Op zich een mooie foto van 2 zebra's, maar heb toch men twijfels.
    Technisch lijkt hij ok qua scherpte. Maar de achtergrond zegt niks en de boom op de voorgrond stoort mij.
    Mss volgende keer andere positie innemen en (moest ik mogen kiezen) = meer zoom/minder f (dus minder dof) en mss 1 zebra ipv 2 erop krijgen.
    Tis een idee é.

    Kortom, technisch ok maar weinig zeggende compo, mss eerst beoordeling genomen hebben voor meer tips.
    Vrees dat je foto hier in showcase door sommigen de grond gaat in geboord worden.


    grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

    Comment


    • #3
      Re: Streepjescode

      Ik heb getwijfeld en ben misschien nogal overmoedig geweest. Was zelf nogal tevreden. Maar ik kan van de reacties alleen maar van leren, wat ook niet onbelangrijk is.
      groetjes, Gebba
      Fotograferen is blijven leren!

      Comment


      • #4
        Re: Streepjescode

        Oorspronkelijk geplaatst door Gebba Bekijk bericht
        Was zelf nogal tevreden.
        Dat is één van de belangrijkste zaken, tevreden zijn met je eigen werk. Maar mss de tip van FestinaLente volgen en je foto paar dagen/weken laten rusten en eens herbezien soms zie je er zelf paar fouten in.
        Pas op het is zeker nooit slecht een foto te posten waar je tevreden mee bent maar waar je bv. nog tips zou willen, maar dan doe je dit best in fotobeoordeling.

        Grtz
        'Keep on Clicking'
        Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

        Comment

        Working...
        X