Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Rose

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Red Rose

    Hier een experimentje die ik vanavond gedaan heb met een bureaulamp en een zwarte achtergrond. Wat onderbelicht om geen uitgebrande vlekken te hebben.
    Getrokken met de Canon 500D.






    Grtz Rosita
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

  • #2
    Re: Red Rose

    Wat de foto zelf betreft... 'k weet het niet zo goed...
    Last edited by Koen; 26 februari 2008, 12:03. Reden: edit... oeps sorry ... klein foutje... verwijderd
    BD0910BE

    Comment


    • #3
      Re: Red Rose

      Misschien wat krap in kader maar de kleuren
      Groetjes Hendrika

      Comment


      • #4
        Re: Red Rose

        Ik vind hem heel goed: goede scherpte en heel mooie belichting.

        Mvg, Terrano
        Mijn website: http://www.vlassen.be/

        Comment


        • #5
          Re: Red Rose

          Mooie compo
          maar je zegt getrokken met Canon 500D en de exif zegt Nikon D80, een vergissing?
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #6
            Re: Red Rose

            Krappe foto's moeten kunnen.
            Ik zit echter meer met die rare zwarte randen op de bladeren, zeker met de reflecties op de zwarte randen. sorry dat ik het zo cru verwoord, maar is het beginnende kanker ?

            Met softer licht (indien voorhanden) denk ik beter en natuurlijkere uitstraling.
            Anders wel mooie wirwar van kelkbladen (?) en structuren.

            Een foto waard .
            Freeze the Ocean of Motion ! Nikon D300 & D700 _ Nikkor AF-x 14-400mm

            Comment


            • #7
              Re: Red Rose

              maar je zegt getrokken met Canon 500D en de exif zegt Nikon D80, een vergissing?
              nee geen vergissing, dit is getrokken met de D80 + 18-200VR + Canon 500D close up filter ;-)

              Enne, die randen.....tja mijn bloempje was al aan het verwelken. Ik had ze gekregen voor valentijn en had nu pas tijd om het op foto vast te leggen

              Grtz Rosita
              Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

              Comment

              Working...
              X