Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

d80- d200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • d80- d200

    Hei,

    Ik had had graag een nieuwe Dslr body gekocht en mijn voorkeur gaat naar een D200 -> gezien het uitbrengen van de nieuwe D300.
    Het kostenplaatje van de D200 body nieuw is jammergenoeg nog een beetje teveel voor me.
    Daarom ging ik me een iets minder dure body aankopen namelijk de D80.
    2e hands is de D200 echter wel betaalbaar...

    nu is mijn vraag is ebay hiervoor te betrouwen...krijg ik mijn cam in ruil voor mijn cash en zal deze ook goed werken?
    Stel na een jaartje dat er een probleem aan komt waar moet ik dan heen...kan ik naar nikon of naar een verkoper in de buurt?

    wat moet ik doen ooooo wat moet ik doen
    d80 nieuw of d200 2ehands?

    alvast bedankt
    Nikon D300

  • #2
    Re: d80- d200

    Ik heb de D80 en ben er zeer tevereden van.
    Als je toch liever gaat voor de D200, dan kan je altijd de aanbiedingen op BD (bv: http://forum.belgiumdigital.com/show...highlight=D200) in de gaten houden.
    Camera even uittesten voor gebruik en er kan je weinig overkomen
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: d80- d200

      Als je een tweedehands toestel koopt en het is een Europese camera met originele factuur, dan kan je altijd bij de hersteldienst van Nikon in Brussel terecht.

      Garantie op een Duits of Nederlands toestel is 1 jaar, bij eentje met Belgische factuur 2 jaar. Heb zelf al ooit een tweedehandse D200 met NL factuur daar laten herstellen onder garantie, geen enkel probleem.

      Jos
      Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

      Comment


      • #4
        Re: d80- d200

        wees voorzichtig met ebay,koop liever hier eentje op bd,hier koop je en kan je desgewenst afhalen en je fototoestel eens "voelen"en zien of ie daadwerkelijk in mooie staat is,woorden op papier en een triestig fotootje zijn nogal gewillig maar de werkelijkheid is jammer genoeg dikwijls zeer teleurstellend,heb dit ook al meegemaakt.
        BD0968BE
        nikon
        D2Xs

        Comment


        • #5
          Re: d80- d200

          Alvast bedankt voor de reacties… ik ben er nog niet aan uit maar ik denk dat ik op zoek ga naar een d200
          Niet via e-bay dan wel te verstaan… ik heb er eveneens het vertrouwen niet zo in…

          Groeten!!!
          Nikon D300

          Comment


          • #6
            Re: d80- d200

            Je kunt zeker niet missen met een body D80, de meerwaarde naar D200 is niet zo spectaculair en ruisverwerking heb ik toch al vaak beter gezien op 80 dan 200. Dan liever een nieuwe D80 dan tweedehands D200.

            ebay blijft altijd een goeie mogelijkheid maar koop enkel bij verkopers met hoge feedbackscores en reeds veel verkochte zaken. Vraag ook duidelijk naar internationele garantie. investeer in een goede verzenddienst (FEDEX- DHL-UPS) met verzekering en tracking. verzending binnen 7 dagen. Gisteren nog mijn grip en bellow uit hongkong ontvangen 1 week na betaling.
            Vergelijk toch wel ook de prijs hier voor een body en op ebay met verzending en met eventuele extra BTW die doaune kan opleggen. Want als je ongeluk hebt dat de douane wat aandacht besteedt aan je pakket kun je evenduur of net iets duurder uitkomen. Betere ervaring uit het oosten dan uit de VS.
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

            IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

            Comment


            • #7
              Re: d80- d200

              Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              Je kunt zeker niet missen met een body D80, de meerwaarde naar D200 is niet zo spectaculair en ruisverwerking heb ik toch al vaak beter gezien op 80 dan 200. Dan liever een nieuwe D80 dan tweedehands D200

              Volledig mee eens, of spaar verder voor een D300
              Last edited by mexicano; 27 februari 2008, 12:04.
              Canikon 40D - D200, D300

              Comment

              Working...
              X