Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flexibel program D300

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flexibel program D300

    Als ik het flexibel program P* instel en ik wil zo het diafragma veranderen krijg ik steeds het belichtingscorrectie te zien (+0-). Zie ik iets over het hoofd?
    Willy

  • #2
    Re: Flexibel program D300

    Nochtans hier niet, als het draai met het diafragmawiel of sluitertijdwiel zie ik geen belichtingscorrectie verschijnen.
    Heb je zowiezo je belichting al niet gecorrigeerd met het +/- knopje?
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: Flexibel program D300

      Je zal waarschijnlijk al eerder met de belichtingscorrectieknop een correctie ingesteld hebben.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Flexibel program D300

        Heb het probleem opgelost met automatische iso krijg je de +0- te zien bij aut-iso uit kan je A terug aanpassen.
        Willy

        Comment


        • #5
          Re: Flexibel program D300

          Oorspronkelijk geplaatst door Wikon Bekijk bericht
          Als ik het flexibel program P* instel en ik wil zo het diafragma veranderen krijg ik steeds het belichtingscorrectie te zien (+0-). Zie ik iets over het hoofd?
          Willy
          Ik had ook zoiets voor, en het was ergens een instelling, ik denk BKT instelling die niet op 0 stond, maar sla mij niet dood als ik het mis heb, bij mij bleef ook het belichtingslineaal (bovenste display) continu branden.
          Last edited by Guest42; 24 februari 2008, 10:57.

          Comment


          • #6
            Re: Flexibel program D300

            Persoonlijke instelling b4 moet op Uit staan (handleiding p. 276). Anders stel je met de instelschijven de belichtingscorrectie in zonder op de +/- toets te drukken.

            Jos
            Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

            Comment

            Working...
            X