Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's in Doel (Beveren), nog de moeite ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's in Doel (Beveren), nog de moeite ?

    Graag had ik geweten of er nog mooie foto's te maken zijn in het dorpje doel.

    Is er nog iets te zien ? De moeite voor foto's ?
    Of is er al te veel weg of staat het vol met bull-dozers ?

    Ik denk aan een soort reportage, zwart-wit foto's, ... Op het web vind ik zeer weinig over de huidige stand van zaken, vandaar mijn vraagje hier.

    Enkele maanden geleden stonden er nog mooie foto's ervan in het tijdschrift Digitaal Fotograferen, dat zag er wel ok uit om enkele uren te verdwalen in de dode stad en omgeving.

    Voor mij is het 200 km rijden, de moeite dus om wat info in te winnen vooraleer te vertrekken.
    Alvast dank !



    R
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

  • #2
    Re: Foto's in Doel (Beveren), nog de moeite ?

    Toevallig he, bijna dezelfde titel.
    Mijn maat en ik zoeken wat (urban)-locaties die nog de moeite waard zijn om eens te bezoeken, nu weet ik van de plaats Doel bij Antwerpen, maar is daar nog wat te doen of hoe staat het er daar voor ? ;)

    Comment


    • #3
      Re: Foto's in Doel (Beveren), nog de moeite ?

      Kijk anders ook eens op http://www.doel2020.org/. Daar kan je toch nog genoeg info over Doel vinden.
      Je kan Doel natuurlijk ook combineren met de haven van Antwerpen waar er altijd wel iets interessants te zien valt.
      Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

      Bezoek mijn foto's online

      Comment


      • #4
        Re: Foto's in Doel (Beveren), nog de moeite ?

        Als je er 200km voor moet rijden is het niet echt de moeite eerlijk gezegd.
        mijn website

        Comment

        Working...
        X