PDA

Volledige versie bekijken : Boeken digitale fotografie

Alain_M
22 februari 2008, 13:51
Hallo,
Ik ben een absolute beginner en overweeg om vanaf volgend jaar één of meer cursussen te volgende (wellicht aan het KISP). Tot die tijd wil ik graag meer te weten komen, daarom dat ik dit forum bijna dagelijks gebruik.
Ik ben ook reeds gestart met de cursus die op deze site staat.

Graag had ik van jullie geweten welke boeken jullie zouden aanraden voor een beginner als ik, graag degelijke werken over digitale fotografie voor beginners.

Bedankt
Alain

Hans Swolfs
22 februari 2008, 13:59
weet niet of je al een toestel hebt... als je de EOS 400D hebt, kan ik "Digitale Fotografie : Canon EOS 400D" wel aanraden...

uitgeverij "Easy computing"...

hjanssen
22 februari 2008, 14:16
weet niet of je al een toestel hebt... als je de EOS 400D hebt, kan ik "Digitale Fotografie : Canon EOS 400D" wel aanraden...

uitgeverij "Easy computing"...Dat is een goede recycleserie: 20% camera, maar standaard en de rest PS ed. Voor de Nikon boeken gebruiken ze gewoon Canon filenamen. Als je in de gelegenheid bent om eens bij de Slegte of andere 2de hands handel te kijken, zoek dan is goede boeken over fotografie, hoeft niet digitaal te zijn, wezenlijk is er niet zoveel veranderd. Wat ik ook altijd leerzaam vind, zijn gewoon goede fotoboeken.

Hellas
24 februari 2008, 23:49
Ik heb een goed boek gelezen dat ik meteen ook zelf heb gekocht:

'Digitaal fotograferen zonder handleiding. 250 briljante foto's en hoe je ze maakt.' van Peter de Ruiter.
Uitgeverij Elmar, 2005