Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 1D Mk III vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 1D Mk III vraagje

    Zou bij de toestellen die nu geproduceerd worden en in de winkel liggen nog sprake zijn van de focusproblemen die er zijn (waren), heeft iemand hier misschien 'inside' informatie over of ervaring met zeer recentelijk gekochte toestellen ?

  • #2
    Re: Canon 1D Mk III vraagje

    Mij hebben ze verteld dat alle toestellen terug geroepen werden door Canon in november vorig jaar.
    Als je wat googeld en zoekt vindt je de serienummers die je absoluut niet mag kopen, dit zijn serienummers van de foute reeks.
    Hou die bij de hand als je een toestel wil kopen dan heb je zekerheid dat je een toestel hebt uit een nieuwe serie.
    Zo heb ik het ook gedaan en mijn toestel werkt perfect, ... en waw wat een toestel.
    Canon-fan
    www.photographypace.be
    blog

    Comment


    • #3
      Re: Canon 1D Mk III vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door Pace Bekijk bericht
      Mij hebben ze verteld dat alle toestellen terug geroepen werden door Canon in november vorig jaar.
      Als je wat googeld en zoekt vindt je de serienummers die je absoluut niet mag kopen, dit zijn serienummers van de foute reeks.
      Hou die bij de hand als je een toestel wil kopen dan heb je zekerheid dat je een toestel hebt uit een nieuwe serie.
      Zo heb ik het ook gedaan en mijn toestel werkt perfect, ... en waw wat een toestel.
      zijn de foto's op je site met dit toestel genomen ?

      Comment


      • #4
        Re: Canon 1D Mk III vraagje

        Als je naar mijn blog gaat kan je zien welke gemaakt zijn met de 1D Mk III.
        De andere foto's op mijn site zijn gemaakt met een 400D. Ik weet het, het is een grote overstap van een 400D naar een 1D, maar dit was mijn droomtoestel en ik heb er geen spijt van.
        Canon-fan
        www.photographypace.be
        blog

        Comment


        • #5
          Re: Canon 1D Mk III vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door Pace Bekijk bericht
          Als je naar mijn blog gaat kan je zien welke gemaakt zijn met de 1D Mk III.
          Ik mis waarschijnlijk ergens wat maar zie op je blog nergens een verwijzing naar het toestel, wat doe ik verkeerd

          Mooie foto's trouwens

          Comment


          • #6
            Re: Canon 1D Mk III vraagje

            De problemen zouden nu van de baan zijn. Heb een Mark III van de nieuwe serie en ik heb nog geen problemen ondervonden.

            Comment


            • #7
              Re: Canon 1D Mk III vraagje

              Volgens de site van Rob Galbraight zijn de problemen nog altijd niet helemaal verholpen en zou er nog een update van Canon komen. Of dit hardware of software is of beiden is op dit moment nog niet duidelijk.

              Jos
              Meerdere zwarte kastjes waar Nikon opstaat en ook enkele doorzichtige zwarte buizen met dezelfde vreemde opdruk...

              Comment


              • #8
                Re: Canon 1D Mk III vraagje

                Oorspronkelijk geplaatst door Josp Bekijk bericht
                Volgens de site van Rob Galbraight zijn de problemen nog altijd niet helemaal verholpen en zou er nog een update van Canon komen. Of dit hardware of software is of beiden is op dit moment nog niet duidelijk.

                Jos
                Ja er heerst nogal wat onduidelijkheid, ik ga nog wat afwachten, maar het kriebelt serieus ...
                Last edited by Wimpy; 23 februari 2008, 11:58.

                Comment

                Working...
                X