Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DSC-T200

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony DSC-T200

    Ik zoek een nieuwe compact camera te kopen.
    Uiteraard heb ik eerst hier op het forum naar eerder gestarte topics gekeken, maar omdat de markt toch zo snel evolueert, en ik nogal specifieke eisen heb stel ik mijn vraag toch maar eens direct.

    Eerst enkele zaken die meespelen.
    1)Ik zeul het ding echt heel veel mee, dus hoe kleiner hoe beter.
    2)Ik druk ongeveer 3000 keer op het knopje per jaar.
    3)Ik ben geen goed fotograaf, ik ben eerder een veelklikker die uit 100 foto's van een uitstapje er 5 bijhoud.
    4)Ik ga nogal slordig met materiaal om, het mag zeker geen delicaat toestel zijn.

    Ik ben gaan kijken naar een Sony T70 (260Euro), en heb daar ook de T200 (312Euro) zien liggen.

    Waarom ben ik bijna automatisch naar een Sony toestelletje gaan kijken?

    Ik heb nu een kapot Sony toestel en 2 geheugenkaarten van 2Giga die, indien ik geen Sony koop, weggesmeten geld zijn.
    Ik ken de menu van mijn Sony toestel goed, en heb angst dat als ik een ander merk koop het weer een lange aanpassingsperiode zal zijn.

    Mijn vraag nu:

    Zijn er momenteel betere toestellen voor die prijs te krijgen die aan mijn gestelde eisen voldoen? Of maak ik een goede keuze?


    Alvast bedankt, Mark

  • #2
    Re: Sony DSC-T200

    Dat zijn 2 prima toestellen, er is keuze zat eigenlijk bij alle cameramerken, je voorkeur om bij Sony te blijven is ook logisch gezien je motivatie

    Interessant om weten is dat in maart/april de nieuw gelanceerde compactjes van Sony onze markt zullen bereiken, met dan hoofdzakelijk de T300...Niet veel verschil met de T200, maar wel interessant om misschien de prijs beetje te zien zakken.

    De T200 is bij konijnenberg 300 euro, de T70 212 euro...Wel de moeite als je niet te ver zou wonen


    Het zoombereik van de T200 is wel interessanter dan de T70, ook interessant is dat de T200 een van de weinige compactjes is waarmee je optisch kan imzoomen bij het filmen. De lens komt ook niet naar buiten wat het allemaal "duurzamer" maakt.
    Je kan weinig verkeerd doen met deze modelletjes

    Comment


    • #3
      Re: Sony DSC-T200

      eb net de T200 gekocht bij DIgitalstreet voor 278 Euro
      Met replica reservebatterij.

      Op het eerste gezicht een makkelijk bruikbaar toestel.
      Dank voor de reaktie.

      Comment

      Working...
      X