Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 2008 cashback is back !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 2008 cashback is back !

    Goed nieuws...


    Alhoewel ?
    Ik heb eind september m'n 40D gekocht en begin oktober mijn barcode naar Canon opgestuurd voor de 70€ cashback. Op 18/10 hebben ze een brief verstuurd met de bevestiging van ontvangst en de melding dat de cashback binnen 20 dagen gestort zou worden. Helaas heb ik nog niks ontvangen ... De brief verwijst ook naar www

  • #2
    Re: Canon 2008 cashback is back !

    ggrrrr..

    Net een week terug een 40D en 100-400L gekocht....

    Wil uiteindelijk nog een EF-S 17-55 en daar wordt dan weer geen cashback op gegeven

    Nou ja, 'k zal in ieder geval nog ff wachten met de aankoop van een macrolens. Misschien toch de Canon 100mm aanschaffen ipv Tamron of Sigma....
    www.indetailfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Re: Canon 2008 cashback is back !

      Oorspronkelijk geplaatst door MarkEL Bekijk bericht
      ggrrrr..

      Net een week terug een 40D en 100-400L gekocht....
      Niks van aantrekken, gewoon het formulier downloaden en opsturen !
      Ik heb afgelopen jaar een 40D gekocht en 3 of 4 weken later was er ineens een cash-back.

      Ik heb de bon opgestuurd en de cash-back ontvangen.
      Fuji X - Less became more

      Comment


      • #4
        Re: Canon 2008 cashback is back !

        Oorspronkelijk geplaatst door rvrysen Bekijk bericht
        Niks van aantrekken, gewoon het formulier downloaden en opsturen !
        Ik heb afgelopen jaar een 40D gekocht en 3 of 4 weken later was er ineens een cash-back.

        Ik heb de bon opgestuurd en de cash-back ontvangen.
        hhmm da's mazzel hebben..

        Maar goed, zal bij mij wel lastig worden. Ik heb een bulk versie van de 100-400 gekocht (dat scheelde toch weer 2 tientjes en er was immers toch geen cash back waarvoor ik een streepjescode nodig zou hebben ) en mijn 40D komt uit een doos waar een EF-S 17-85 bij in hoort te zitten. Kennelijk trekt Fotokonijnenberg die kits uit elkaar....

        Nee, 't zal er wel weer op neer komen dat ik aan het kortste eind trek (zoals gebruikelijk )
        www.indetailfotografie.nl

        Comment


        • #5
          Re: Canon 2008 cashback is back !

          Ik heb 2 weken geleden een tweedehands 400D gekocht ... ik zal maar niet proberen om een cash back te vragen, zeker
          Misschien toch nog een (lichtsterk) lensje kopen ...
          Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

          Comment


          • #6
            Re: Canon 2008 cashback is back !

            Ligt het aan mij of zijn de kortingen gedaald?

            Bv de 70-200mm 2.8 L IS USM daar kreeg je bij de vorige cashback 200€ terug, nu nog maar 100€.

            De 24-70mm 2.8 L USM dacht ik 150€, nu nog maar 70€...

            Comment


            • #7
              Re: Canon 2008 cashback is back !

              laat ze eerst mij maar eens betalen en vele anderen misschien, alvorens een nieuwe actie te starten.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Canon 2008 cashback is back !

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                laat ze eerst mij maar eens betalen en vele anderen misschien, alvorens een nieuwe actie te starten.
                grt,bouk.
                Bouk, je moet iets verkeerd gedaan hebben. Dit is van mij de derde maal en geen enkel probleem. Nog geen enkele maal heb ik ze aangetekend verzonden. Wat ik wel doe is de formulieren 2 x afdrukken voor verzending en een kopie van de barcodes, zodat ik ook een exemplaar liggen heb . Zo heb ik ingeval van problemen toch alle info bij de hand.

                Wat is hun reactie?
                Groetjes Steco

                Comment


                • #9
                  Re: Canon 2008 cashback is back !

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kanter Bekijk bericht
                  Ligt het aan mij of zijn de kortingen gedaald?

                  Bv de 70-200mm 2.8 L IS USM daar kreeg je bij de vorige cashback 200€ terug, nu nog maar 100€.

                  De 24-70mm 2.8 L USM dacht ik 150€, nu nog maar 70€...
                  Nee het ligt niet aan jou. Ze zijn inderdaad gedaald. De 24-70 2.8l usm was 140euro
                  Groetjes Steco

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon 2008 cashback is back !

                    Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
                    Nee het ligt niet aan jou. Ze zijn inderdaad gedaald. De 24-70 2.8l usm was 140euro
                    Klopt , maar langs den andere kant zijn de prijzen ook wel gedaald => komt dus ongeveer op hetzelfde neer.

                    grtz

                    Jotto
                    Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon 2008 cashback is back !

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
                      Klopt , maar langs den andere kant zijn de prijzen ook wel gedaald => komt dus ongeveer op hetzelfde neer.

                      grtz

                      Jotto
                      Echt?

                      Ken de 'oude' prijs natuurlijk niet bij Konijn

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon 2008 cashback is back !

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jotto Bekijk bericht
                        Klopt , maar langs den andere kant zijn de prijzen ook wel gedaald => komt dus ongeveer op hetzelfde neer.

                        grtz

                        Jotto
                        Kan zijn geen idee eigenlijk maar ik denk dat je toch heel wat sites moet afschuimen om te weten of deze in prijs in het algemeen is gedaald. In elk geval is de prijs bij mijn dealer nog altijd hetzelfde.
                        Last edited by Steco; 21 februari 2008, 11:06.
                        Groetjes Steco

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon 2008 cashback is back !

                          Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
                          Bouk, je moet iets verkeerd gedaan hebben. Dit is van mij de derde maal en geen enkel probleem. Nog geen enkele maal heb ik ze aangetekend verzonden. Wat ik wel doe is de formulieren 2 x afdrukken voor verzending en een kopie van de barcodes, zodat ik ook een exemplaar liggen heb . Zo heb ik ingeval van problemen toch alle info bij de hand.

                          Wat is hun reactie?
                          al meerdere keren gebruik van gemaakt met goed resultaat, alleen de laatste keer met mijn 30D niet gelukt???
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon 2008 cashback is back !

                            Had ik dus toch gelijk om de aankoop van dat objectief nog een paar weken uit te stellen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon 2008 cashback is back !



                              Die bedragen zijn verschillend van degen die ik gevonden had op het net... De 17-40L komt in aanmerking voor een korting van 50 euro volgens diverse websites, topfoto.de is de enige die een korting van 100 euro voorspelt
                              typ maar eens "cashback canon 2008" in op google...

                              zou mooi zijn natuurlijk.

                              GRTZ
                              Mvg, Fre

                              Comment

                              Working...
                              X