Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerk der Diepenbekenaren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerk der Diepenbekenaren

    Een foto van augustus 2007.
    Had onlangs pas de tijd en de inspiratie om hem te bewerken. Kan het jullie bekoren ?

    palenta !!

  • #2
    Re: Kerk der Diepenbekenaren

    (23 keer bekeken) x (nul reacties) = 0
    => dus bekoren = 0
    palenta !!

    Comment


    • #3
      Re: Kerk der Diepenbekenaren

      Jan, dat infobord en die brievenbus storen mij.

      Comment


      • #4
        Re: Kerk der Diepenbekenaren

        Niet echt mijn smaak.
        (Wel 'mijn' kerk )

        Comment


        • #5
          Re: Kerk der Diepenbekenaren

          Ik weet dat het erg moeilijk is om onze kerk te fotograferen zonder storende elementen in beeld.
          Ook vanop het marktplein kan het nu niet meer, sinds men met dat gebouwtje op de hoek van het plein ook langs die kant het zicht heeft geblokkeerd.

          Over de foto: ik denk dat die in gewoon zwart-wit minstens 10 keer mooier is.
          David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

          Comment


          • #6
            Re: Kerk der Diepenbekenaren

            Ik vind de bewerking ook niet zo geslaagd eerlijk gezegd..
            Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

            Comment


            • #7
              Re: Kerk der Diepenbekenaren

              Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
              Over de foto: ik denk dat die in gewoon zwart-wit minstens 10 keer mooier is.
              OF in kleur...

              Twee dingetjes vind ik wel positief...
              - Als niet Diepenbekenaar, kan ik lezen dat we in Diepenbeek zitten
              - Het is een prima, vlijmscherpe nachtfoto.

              Comment


              • #8
                Re: Kerk der Diepenbekenaren

                De uitvoering in zwart/wit:




                En het kan ook zonder objecten. Doch wel niet uit dezelfde hoek.




                Ik vond nogthans het bushokje en de brievenbus een interessante verstrooiing in de eerste foto.
                palenta !!

                Comment


                • #9
                  Re: Kerk der Diepenbekenaren

                  De zwart wit foto vind ik persoonlijk goed de ingekleurde was er over.
                  De foto zonder objecten is heel goed van compositie- kleuren- scherpte.
                  Mooi van complimentaire kleuren geel en blauw.En je hebt op het goede tijdstip de foto gemaakt . Uit ondervinding weet ik dat je daar maar een paar minuten de tijd voor hebt. Groeten

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kerk der Diepenbekenaren

                    Oorspronkelijk geplaatst door denjackk Bekijk bericht
                    De zwart wit foto vind ik persoonlijk goed de ingekleurde was er over.
                    De foto zonder objecten is heel goed van compositie- kleuren- scherpte.
                    Mooi van complimentaire kleuren geel en blauw.En je hebt op het goede tijdstip de foto gemaakt . Uit ondervinding weet ik dat je daar maar een paar minuten de tijd voor hebt. Groeten
                    Ongeveer een klein half uurtje
                    Je kan berekenen wanneer de Nautische schemering er is op DEZE SITE. Dit moment is ideaal om de lucht bij het beeld te betrekken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kerk der Diepenbekenaren

                      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      Ongeveer een klein half uurtje
                      Je kan berekenen wanneer de Nautische schemering er is op DEZE SITE. Dit moment is ideaal om de lucht bij het beeld te betrekken.
                      Zeer interessante site. Die ga ik waarschijnlijk nog wel eens vaker gebruiken.
                      palenta !!

                      Comment

                      Working...
                      X