Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

FZ50 batterij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • FZ50 batterij

    Hoi,

    Een vraagje in de rapte. Ik zou een extra batterij (of mss 2) bestellen voor mijn FZ50.
    Kan iemand (met een FZ50) bevestigen dat de batterij in link degene is die ik nodig heb? Ik denk het wel maar tis om zeker te zijn.

    link: http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=12986

    Nog een extra vraag, ik las hier onlangs dat men bij vele winkels geen FZ50 meer verkoopt. Wat betekent dit dan voor zaken als batterijen? ook niet meer verkrijgbaar in de toekomst? Indien ja, dan vraag ik mij af wat het nut is van een accu.

    Bedankt voor een snelle reactie.

    MVG,
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

  • #2
    Re: FZ50 batterij

    Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht

    Nog een extra vraag, ik las hier onlangs dat men bij vele winkels geen FZ50 meer verkoopt. Wat betekent dit dan voor zaken als batterijen? ook niet meer verkrijgbaar in de toekomst? Indien ja, dan vraag ik mij af wat het nut is van een accu.
    Je mag er vanuit gaan dat je nog vele jaren originele en compatibele accu's zal vinden, ook al wordt een bepaald type van toestel niet meer gemaakt. Trouwens, heel vaak worden accu's in een hele reeks toestellen gebruikt (al weet ik niet van buiten of dit voor de opvolgers van de FZ50 ook het geval is, een beetje rondkijken zal dat wel duidelijk maken)
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

    Comment


    • #3
      Re: FZ50 batterij

      Dit is inderdaad de juiste batterij voor de FZ50.
      Maar bestellen ...
      Met de verzendingskosten van Konijn vind ik het wel wat duur worden.
      Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
      BD0993BE
      Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

      Comment


      • #4
        Re: FZ50 batterij

        @Onkertje: kun je deze batterijen dan ook nog ergens anders kopen voor een deftige prijs (moeten geen originele zijn van Pana want die zijn duurder). Ik moet momenteel vanuit Blankenberge en binnenkort vanuit Roeselare vertrekken als ik met de wagen naar Konijn ga en dat haal ik niet met de prijs van verzeding.
        'Keep on Clicking'
        Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

        Comment


        • #5
          Re: FZ50 batterij

          Ik heb thuis een link staan (zal hem vanavond posten) naar een Nederlandse shop waar de verzendingskosten lager zijn.
          De batterijen daar zijn niet van Lenmar, dus ik weet ook niet of ze degelijk zijn of niet (het is eigenlijk een beetje daarom dat ik er zelf nog geen besteld heb).
          Lenmar heb ik nog nergens anders in de winkel gevonden.
          En Konijn is voor mij 75 minuten rijden ...
          Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
          BD0993BE
          Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

          Comment


          • #6
            Re: FZ50 batterij

            Als ik goed lees op de site van Konijn is de verzending 6.50€ onder de 50€. Maar als je die link eens kan posten, kunnen we zien. Mss zijn er hier op BD die ervaring hebben met andere 'witte' merken van batterijen.

            Alvast bedankt voor de reactie.

            Grtz
            'Keep on Clicking'
            Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

            Comment


            • #7
              Re: FZ50 batterij

              Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
              Ik heb thuis een link staan (zal hem vanavond posten) naar een Nederlandse shop waar de verzendingskosten lager zijn.
              De batterijen daar zijn niet van Lenmar, dus ik weet ook niet of ze degelijk zijn of niet (het is eigenlijk een beetje daarom dat ik er zelf nog geen besteld heb).
              Lenmar heb ik nog nergens anders in de winkel gevonden.
              En Konijn is voor mij 75 minuten rijden ...
              Hier de link naar de juiste batterij bij batteryking: http://www.batteryking.eu/products/a...cga-s006e.html
              'Witte' batterij voor ons toestel aan 19,95 EUR per stuk, verzendingskosten naar België 1,95 EUR.

              Iemand ervaring met deze batterij of met BatteryKing in het algemeen?
              Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
              BD0993BE
              Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

              Comment


              • #8
                Re: FZ50 batterij

                Had dit ook zien staan op google.
                Zou idd ook eens willen weten of er mensen ervaring hebben met deze firma.

                Maar ik heb gisteren nog een keer gerekend en uiteindelijk is het duurder dan konijn.

                Batteryking => 19,95€ + 1,95€ = 21,9€
                Konijn => 15,25€ + 6,5€ (volgens hun voorwaarden) = 21,75€

                Konijn zijn daarenboven Lenmar batterijen en heb hier al paar positieve reacties over gehoord.

                Moest de kwaliteit van Batteryking natuurlijk beter zijn is het te overwegen.

                Grtz
                'Keep on Clicking'
                Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

                Comment

                Working...
                X